babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 25 maja 2023

25.05.2023 Jutro wielki dzień

 ruszmy z budową szamba na naszym "rodos" . Gorzej, że nadal nie mamy tego klucza. Gospodarz obiecał otworzyć o 6.30. Zakładam ,że się wywiąże i nie będzie wpadki.  Zostanie wyklejenie siatką i klejem oraz zrobienie sufitu i ścianek łazienki . A potem podłoga i urządzanie . Może na jesień będzie gotowy. Byliśmy dziś na działce żeby zawieźć takie urządzenie do ubijania gruntu. Zdziwiłam się jak mocno wszystko podrosło. Rzodkiewka w sobotę będzie do zjedzenia , szczypior też , wzeszły mi ogórki i koper , fasolka też już wypuszcza a rzepkę trzeba poprzerywać, bo nasiałam za gęsto. Zazielenił się też koper i kolendra. W sobotę będę sadzić pomidory , które dostałam od naszego pracownika . Na kreta nic nie działa ; ani śmierdzące tabletki , ani brzęczyk. Nie było go kilka dni i wrócił . Buszował po grządce z fasolką . 

Tak poza tym nic szczególnego. Zwykłe codzienne zajęcia domowe. Mało kreatywne ale nieuniknione. 

4 komentarze:

  1. Radość z własnoręcznie wychowanych roślinek jest bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie , wyjśc z podziwu dla samej siebie nie mogę, że mi się udało coś wyhodować.

      Usuń
  2. Jak to nic szczególnego. Wszystko rośnie i budowa postepuje. I jeszcze własne rzodkiewki. Wielkie brawa. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! Działo się dzisiaj, ale chłopaki się uwinęli. Buziaki!

      Usuń