babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 23 maja 2023

23.05.2023 Ośmioklasistka

 nasza zdawała dziś pierwszy z trzech egzaminów . Dziś język polski. Wróciła roześmiana i zadowolona, bo trafiło na temat , który jej leżał , pracę skończyła przed czasem i poszło jej bardzo dobrze. Jutro matematyka i mimo , że to jej ulubiony przedmiot trochę się go obawia, bo zadania są trudne. A po jutrze angielski, ale tym nie przejmuje się zupełnie . W czerwcu zresztą będzie zdawała z angielskiego drugi egzamin - państwowy , w stopniu podstawowym, w swojej szkole językowej. Ja się chyba bardziej tym przejmuję niż ona.  A jak pięknie i elegancko wyglądała w czarnym spodnium , w które ubrała się na egzamin ! "Ikona stylu " po prostu. Aż  sama nie mogę uwierzyć , że mam taką  wnuczkę !  A dziadek puchł z dumy na sam widok. 

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystko poszło dobrze. Moja za rok zdaje ten egzamin. Też się najem nerwów, bo zawsze bardziej wszystko przeżywam i martwię się na okrągło. Wnusia na pewno super wyglądała w spodoba. Pozdrawiam serdecznie. Wszystkiego dobrego!

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Faktycznie poszło dobrze a o jutrzejszy dzień mniej się martwię , bo wnuczka angielski zna bardzo dobrze więc sobie poradzi..

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej ikony. Może jakaś fotka. Przed czasem nie gratuluję ale jestem pewna, że gratulacje będą.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradziła sobie , matma to jej ulubiony przedmiot. Fotek ludzi jak wiesz nie publikuję tutaj ale wrzucę Ci jakieś na e-mail. Buziaki.

      Usuń
  3. No moja Droga! Wcale się nie dziwię Waszym emocjom!
    Na mur-beton będzie dobrze, nie mam żadnych wątpliwości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie , już to wiemy a jutrzejszy angielski to dla niej żaden wyczyn. Za miesiąc będzie zdawać państwowy egzamin w swojej szkole językowej onlin;owo z Cambridge.

      Usuń
    2. Egzamin Cambridge nie jest egzaminem panstwowym, podobnie jak egzamin DELF, Goethe Institut, Telc czy ÖSD. Egzaminy panstwowe to porzednia epoka. Ewa

      Usuń
    3. Pewnie masz rację , nie jestem w tym temacie za bardzo obeznana. Wiem ,że to organizuje szkoła językowa i jest to Cambridge , ale o szczegółach nie mam pojęcia .

      Usuń