babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 5 kwietnia 2023

5.04.2023 No dobrze

 to mamy to . Znaczy wszystko to co na święta potrzebne i jeszcze trochę . Zostało mi dokupić świeżą pietruszkę , rzodkiewkę i ogórka. Zamiast mieszać w garnkach pojechaliśmy z małżonkiem na ostatnie zakupy. Z pichceniem i tak dam radę , bo się dzielimy robotą z synowymi.. Zagotowałam więc dziś tylko mięsko i wątróbkę na pasztet ; w tym roku będzie z dodatkiem żurawiny, a jutro będę się zajmować przygotowaniem. W piątek wypieki - no tu akurat przesadziłam , babka limonkowa i mazurki z kruchego ciasta. No i baranki z masła dla tradycji. Ale to plany na najbliższe dni , dziś poszaleliśmy na zakupach. Odebrałam książki , dokupiliśmy czasopisma żeby było się przy czym relaksować w święta , przy okazji łażenia po galerii mężuś kupił sobie nowy pasek do spodni a ja wypatrzyłam dwa ładne krawaty. Kupiliśmy oba . Wyszperałam też w poczciwym lidlu małe ręczniki kuchenne i obrus. No tak, wiem , mam ich hurtową ilość, ale ten jest po prostu śliczny. Owocowy wzór , idealny na letni stół. W dodatku z czystej bawełny . I to cała moja działalność na dziś. Późno już co prawda , ale jeszcze coś poczytam. Na razie skończyłam opowieści o moim mieście i okolicy i czytadełko o bliźniętach z klifu. Książka okazała się ciekawsza i niż myślałam i niedługo coś o tym napiszę . 


6 komentarzy:

  1. U mnie ciut się sytuacja zmieniła, bo mam nadprogramowego Gościa ( Brat najmłodszy, którego wyrzucono z sanatorium, o czym napiszę po Świętach ), ale w sumie to się cieszymy wszyscy, że jest w całości ! )
    Pięknych Świąt Kochani!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko ! Wyrzucono???? Buziaki ! Dla Ciebie też najlepsze życzenia i pozdrów od nas Brata jeśli jeszcze nas pamięta.

      Usuń
  2. Przegapiłam wczoraj. Doczytałam dzisiaj. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń