babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 2 kwietnia 2023

2.04.2023 Melduję się dla porządku

 i w celu zachowania ciągłości, bo jakoś wena do pisania na dziś mnie opuściła. Niebawem pokażę kilka fotek ze swojej ostatniej działalności. Dziś dokończyłam tylko świąteczne porządki i na tym koniec. LB na całego. I zamówiłam sobie książki na święta; te polecane przez Lucię Agnieszki Krawczyk. Na razie nastawiam się na kolejny tydzień pracy . Miłego wieczoru!

4 komentarze:

  1. Jak napisałam podobały mi się Czary codzienności. Ale polecam Joannę Tekieli. Odpręża i ciekawa. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówiłam ten cykl z tytułem "Siostry" , jest w pakiecie upominkowym po promocyjnej cenie, w sumie 4 książki . Jak przeczytam , Pomyśle o tym cyklu pani Tekieli, no chyba ,że się po drodze zmaterializuje coś ze słowiańskiego fantazy.

      Usuń
  2. To właśnie Czary codzienności". Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A , to cos w takim razie przeoczyłam .Jutro idę odebrać zamówienie, zobaczę z czym mam do czynienia.

      Usuń