babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 7 kwietnia 2023

7.04.2023 Przygotowania

 do świąt chyba zakończyłam na dziś . Babka limonkowa upieczona , mazurki też , koszyk przygotowany, serwetki wyprasowane , zaczyn na chleb maślankowy przygotowany - wypiek jutro, zastawa przygotowana, biała kiełbasa sparzona ...  Jutro co prawda jeszcze mam trochę zajęć , ale idzie równo i zgodnie z planem. Jednak organizacja to zdecydowanie mój atut. I nawet nie spinam się jakoś szczególnie. Jutro zrobię kilka fotek z dekoracjami i oczywiście stół.  Gdzieś zgubiłam jeden szklany półmisek. Zniknął najzwyczajniej w świecie ;no ,kamień w wodę. Szukałam we wszystkich szafach . Pewnie gdzieś jest czymś zastawiony . Trudno , użyję innego . Jeśli faktycznie zginął to będę żałować , bo też z historią , w dodatku jest do niego komplet mini-półmiseczków do przekąsek. I te są wszystkie. Ciekawostka ...

Jutro planuję upiec jeszcze dwa różne chlebki , ale już małe , z mniejszych porcji ciasta i zrobić galaretkowe pisanki , no i gniazdka zajęcze z drobiazgami dla wnucząt a to już sama frajda. Pisanki jak zwykle barwię gotowymi farbkami na gładko. Chyba na kolory różowe i seledynowe. Pod kolor stołu i serwetek z budkami dla ptaszków. A reszta w niedzielny poranek. Cała kompania znów u nas na śniadanie się zjeżdża. 

6 komentarzy:

  1. Ja też pisanki na gładko. Najładniej wychodzą w cebuli, ale inne kolory też mam. Będzie mimo wszystko świątecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też farbowałam w cebuli , ale kolorowe , to kolorowe. Wciąż tzrymam kciuki. Dobrych Świąt.

      Usuń
  2. Kiedyś Święta Wielkanocne były zawsze u mnie. Teraz ja chodzę do Dzieci! Taka kolej rzeczy!
    Pozdrawianki Świąteczne dla Was!🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zgłoszę akces do moich dzieci, po woli męczą mnie już te wszystkie przygotowania, niezależnie od tego, że je lubię, nawet bardziej niż same święta.

      Usuń
  3. Moje święta będą trudna , ale niech serca napełnia nadzieja i radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Kochana , to ten czas ale z każdym mijającym tygodniem będzie lepiej. Dobrych Świąt dla Was.

      Usuń