babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 28 lutego 2023

28.02.2023 Nic szczególnego

 dziś się nie zdarzyło, przynajmniej w firmie . No , poza tym ,ze odwiedził nas dziś jeden z klientów. Jeszcze na nowym miejscu nie był , zwykle przyjeżdża jego córka i wspólniczka. Chwalił wystrój i rozwiązania. No , poza bałaganem w serwisie to faktycznie biura wyglądają , choć my przywykliśmy . 

Umówiłam się na wizytę do lekarza rodzinnego matki . Niby, że ona , ale pójdę sama. Muszę porozmawiać z lekarzem bez niej. To co wyprawia zaczyna mnie przerastać. Przechodzi samą siebie i widzę , że bez fachowego wsparcia tego nie ogarnę. Teoretycznie wiem co i jak ,ciągle coś czytam , ale teoria swoje a w praktyce sobie z tym radzić , to  już inna bajka.  

Dziś w przybiurowym ogródku kwitnie już 5 irysów i to mimo pięciostopniowego mrozu w nocy. 


6 komentarzy:

  1. Porozmawiaj z lekarzem , wsparcie farmakologiczne jest konieczne , przeszłam przez to i chociaż to już za mną trudno mi się ciągle pozbierać . Najtrudniejsza jest opieka nad kimś tak bliskim . Demencja nałożona na charakter robi takie spustoszenie nie tylko u osoby chorej , ale i u opiekuna . I pamiętaj idealny opiekun nie istnieje , Ty też jesteś ważna i Twoje zdrowie . Dzwoń o każdej porze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lekarzem już się umówiłam , na siódmego , ale w sumie to nie tak źle. Zobaczę co uda mi się załatwić. Facet jest konkretny więc zakładam , że się z nim dogadam. Na razie mam pod górkę . Dzięki za wsparcie Kochana . Buziaki dla Ciebie i J.

      Usuń
  2. Jeżeli mogę Co coś podpowiedzieć pisz, a lepiej zadzwoń. W końcu kawałek życia siedziałam w temacie. Uściski
    A z lekarzem pogadaj. Chociaż może jakieś leki wypisze. Uważaj jednak, bo one za bardzo uspokajają i zamieniają w warzywo. Też to przerabiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki . Tak sobie nawet pomyślałam , że jak już będzie źle to zapytam co o tym myślisz. Buziaki.

      Usuń
  3. Babiszonka ma stuprocentową rację, a Ty cyborgiem chyba nie masz zamiaru zostać,m więc musisz zadziałać w inny sposób.m a nie być ciągle na zawołanie!
    U mnie kwitną przebiśniegi!
    BUZIOLAM !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i nie zamierzam , a już widzę, że się sprawa nasila więc zaczęłam od umówienia się z lekarzem rodzinnym. Zobaczę co on na to. Buziole!

      Usuń