babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 17 lutego 2023

17.02.2023 Zaczyna wiać

 trąbili o tym od kilku dni ale wygląda na to, że właśnie się sprawdza . Jeszcze godzinę temu było normalnie. A zapowiadają się wichury. Mam nadzieje , że tym razem połowy miasta nam nie zmiecie. 

Dzień dość zwyczajny. Żadnych rewelacji . No może tylko to, że chłopaki akurat mieli kilka godzin luzu więc się za porządki w serwisie i garażu zabrali. Cud mniemamy. Zwykle mamy wszystko wszędzie. Na układanie nie ma czasu. 

Wciąż jeszcze jestem uziemiona czasowo więc za bardzo planów na weekend nie snuję. Może po prostu usiądę i będę czytać. Zamierzaliśmy obciąć gałęzie na działce ale skoro ma wiać to raczej się nie uda.  No i proszę jaki piękny wpis o niczym mi wyszedł.  Udanego weekendu - ostatniego w tym karnawale. 

6 komentarzy:

  1. U nas juz sztorm Otto juz przeszedl; zeszlej nocy myslalam ze nam dach zerwie, pojemniki na smieci tylko fruwaly ( cale szczescie ze sa zamkniete). W innych miastach sa porywane drzewa i samoloty byly odwolane pobliskiego nam lotniska. Ostrzegali o przerwach w dostawie pradu ale na szczescie nic sie nie stalo. Mam nadzieje ze bedzie spokojniej u was.
    Pozdrowienia Aga T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na północy kraju było groźnie , u mnie w Wielkopolsce owszem wiało , ale z umiarem, bywało gorzej .

      Usuń
  2. Całą noc nieźle wiało i padało, ale teraz już spokojnie. Nawet słońce ☀ jest! Te alerty to chyba na wyrost, albo pogoda nie miała ochoty nam mocno "dowalić"!
    Spokojnego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wiało jakieś 1 1/2 godziny a padało w porywach jak zwykle . Bywało gorzej . Trochę na wyrost to straszenie było.

      Usuń
  3. A ja nadrabiam co u Ciebie. Bo karnawał mnie we wessał. Oczywiście nadrabiam z ławeczki. Buziam

    OdpowiedzUsuń