babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 13 lutego 2023

13.02.2023 Własnie do mnie dotarło,

 że już za 3 dni tłusty czwartek . A jak tłusty czwartek to zaraz też środa popielcowa , a jak środa popielcowa to już prawie wiosna. Czas się do ogródków wsypywać i porządki robić . I jeśli nie będzie padało to wsypię się w piątek do biurowego. Na nasze rodos pojedziemy w sobotę . Już nie będę tyle razy biegać do matki, bo część leków się kończy jutro i w piątek a pozostałe po woli będą wygaszane. I wiem ; posieję w domu rzeżuchę.  I może coś jeszcze z moich nasionek ? Tak mi się jakoś wiosennie zrobiło... 

A tak z innych spraw , to matki  tv już jest dobry , za to coś się stało z okularami. Nic się nie stało; po prostu były przystosowane do wady , a skoro ta została usunięta , to okulary  +7,5 dioptrii nie pasują . Ale powiązać jednego z drugim się nie da. Coś się stało i już. Wkurzyłam się dziś znowu , bo jak zwykle pojechałam podać kolejne krople około 12.30 . I co zastałam ? Puste mieszkanie. Mamuśke poniosło nie wiadomo gdzie. Dzwoniłam i dzwoniłam. W końcu odebrała i okazało się , że poszła na cmentarz. Oczywiście oka nie zabezpieczyła , nie założyła ciemnych okularów ani nawet swoich i jeszcze nawrzeszczała na mnie , bo po co ja przyjechałam. No łapy opadają . Zanim wróciła ( na szczęście to bardzo blisko, na sąsiedniej ulicy) pozbierałam jej wszystkie śmieci , które z uporem maniaka chowa po wszystkich zakamarkach i wyrzuciłam . Nazbierała tego znowu dwa duże worki. No cóż ... będzie gorzej. Trzeba się przyzwyczajać.   

Tak poza tym czytam i buszuję w necie . 

4 komentarze:

  1. I tak dobrze, że jeszcze odbiera telefon i można ją zlokalizować. Nic nie poradzisz. Będzie taka huśtawka. Raz lepiej raz gorzej. Tak wiosną pachnie. Ogródki wołają. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś się nawet wsypałam do ogródka biurowego, niestety na krotko, bo przyjechał nasz serwisant i trzeba było zająć się innymi sprawami.

      Usuń
  2. Oj, będzie pączkowanie! Produkty już czekają, a ja czekam na info od Progenitury i ich dzieci, kiedy mam zacząć! Zanosi się bowiem na przesunięcie o 2 dni! Trudno uchacha!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja w tym roku pączków nie usmażyłam , tak wyszło. Zabrakło mi czasu przy tych moich obowiązków . Kto by pomyślał, że na stare lata prawie do wyuczonego zawodu wrócę.

      Usuń