babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 5 stycznia 2023

5.01.2023 Przed weekendem

 wydłużonym tym razem. Bardzo mi się taki weekend przyda. Nadrobię domowe tematy i ... się zobaczy.  Z nogą już dobrze. Co prawda rano nie mogłam założyć botków i poszłam do pracy w sportowych butach, które zakładam jadąc na działkę i tak mniej- więcej do południa odczuwałam jeszcze ból przy chodzeniu , ale potem mi przeszło. Bandaż jeszcze potrzymam na stopie do jutra. Prawdę mówiąc myślałam, że będzie gorzej i skończy się u lekarza. 

Tak poza tym dzień zupełnie zwyczajny jeśli chodzi o pracę . Mamy co robić , kolejne zlecenia spływają choć nie jakieś oszałamiające oprócz tych dwóch z pierwszego dnia ale to dopiero początek. Mniejsza zresztą o pracę , przed nami 3 dni luzu i tym się cieszę . 

2 komentarze:

  1. I wykorzystaj ten weekend na odpoczynek i na to, co lubisz. Uściski

    OdpowiedzUsuń