babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 1 stycznia 2023

1.01.2023 Witajcie w Nowym Roku!

 Jeszcze raz najlepsze życzenia !  Nie dane mi było dziś odpocząć , ale siła wyższa; skoro świętuję to musiałam odpoczynek odłożyć na później. Tydzień krótki, nadrobię w najbliższy weekend. Młodzież oczywiście się zjawiła. Przygotowałam klasyczny podwieczorek ; drobne przekąski i słodkie , słusznie przewidując , że po całonocnym balowaniu chętnych na cięższe dania nie będzie . Wczorajszy wieczór minął nam na popijaniu winka i słuchaniu muzyki : starego , dobrego rocka ; Pink Floyd, Deep Purple , Led Zeppelin i takie tam . Jaz zwykle mieliśmy o północy pokaz fajerwerków z całego miasta . 

Zaszalałam i upiekłam ciasto Fabiola z ostatniej książki Luci. O przygodach z ciastem i co z tego wyszło napiszę osobno . Zapewniam ; będziecie mieć nie złą zabawę . Ostatecznie wyszło na to, że Fabiola miała smak babki Pennatone z lidla. Tak przynajmniej orzekła nasza młodzież i jeszcze , że bardzo słodkie . I faktycznie słodkie niemożliwie. Smak mięty z syropu wyczuwalny ale bardzo słabo, raczej nikt nie zauważył , ale o tym wszystkim będzie w osobnym wpisie. 

A od jutra przerwa w świętowaniu, przynajmniej do Dnia Babci i Dziadka. Pora zabierać się do pracy. 



6 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia urodzinowe - przede wszystkim zdrowia i niech Fortuna/Siły Wyższe Ci sprzyja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana , Tobie również najlepsze życzenia . Bardzo się cieszę, że wciąż jeszcze do mnie zaglądasz.

      Usuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin .

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście najpierw najserdeczniejsze z życzeń. Te urodzinowe, a potem ciekawość mnie zżera, co z tą Fabiolą . Witaj w noworocznym tygodniu. Powolutku do przodu. Całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia ! Opiszę i nawet pokażę efekt końcowy.

      Usuń