babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 3 stycznia 2023

3.01.2022 Na obroty

 weszliśmy od razu . Trzeci dzień roku też ok. Oby tak zostało !  A mnie dopadło kompletne lenistwo . Nic mi się nie chce i prawdę powiedziawszy nawet w pracy się trochę obijałam.  Prawda, że ostatnie tygodnie miałam mocno pracowite. Popołudniu też odpuściłam wszelką robotę. Robota nie zając nie ucieknie a mnie się odpoczynek po prostu należy. Wczoraj uprzątnęliśmy poświąteczny rozgardiasz, zastawa wróciła na swoje miejsce, obrusy zostały wyprane i też wróciły na swoje miejsce i wrócił porządek rzeczy. Od piątku zaczynam majstrować gadżety dla WOŚP. 

2 komentarze:

  1. Pewnie, że poświąteczny odpoczynek się należy. Okres świąteczny choć miły jest pracowitym. Buziaki

    OdpowiedzUsuń