babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 23 lipca 2022

23.07.2022 Mom plan, wypasiony mom plan...

 mogę sobie podśpiewywać jak w tej reklamie pożyczek na bandycki procent. Na razie jednak pożyczek zaciągać nie myślę , a podśpiewuję , bo wczoraj dla wygłupu rzuciłam sobie, że obok ogrodowego basenu i w miejscu gdzie do niedawna zalegały śmieci i gruz i na pewno nic tam nie urośnie , bo w cieniu i na dodatek korzenie czereśni przeszkadzają wysypiemy piasek jak do piaskownicy , ustawię leżaki i kilka donic z trawami i będzie plaża. Małżonek śmiał się z tego pomysłu jak szalony a ja z nim. Dzisiaj jednak jak zaczęłam się nad tym zastanawiać to mi wyszło, że to wcale nie jest taki głupi pomysł. I już mam plan i zamierzam go zrealizować . Nie w tym roku i nie w następnym ( no chyba ,że się trafi  parę wypasionych kontraktów i szybko nazbieramy kasy) , bo najpierw trzeba zagospodarować PDzO i doprowadzić wodę i zrobić szambo a to bezkosztowo się nie odbędzie. Ale zrealizuję, a najdalej za pół roku mój małżonek uzna , że to jego pomysł. Jak zwykle zresztą . Pewnie jeszcze ze 278 koncepcji na te plażę po drodze wymyślę ale będzie . I nikt nie będzie miał własnej plaży na działce rod. 

Zgadałam się z sąsiadką spod dwójki  , ma na działce chatkę z kominkiem  i chętnie weźmie nasz zbędny chrust-plus. Ucieszyłam się , bo nie mieliśmy pomysłu co z tym zrobić.  

Tak poza tym trochę się ochłodziło. Popadało i nawet lekko zagrzmiało . Po godzinie po deszczu już śladu nie było, ale przynajmniej lżej się oddycha. Porządki na działce nam nie wyszły ale nic straconego . Na jutro deszczu nie zapowiadają więc nadrobimy. Domowe sprawy czekają na swój dzień . 

I jeszcze obiecane fotki z placu budowy 







4 komentarze:

  1. Ważne żeby mieć marzenia , kiedyś się je zrealizuje... 🏡 domeczek działkowy super, pozazdrościć majstra co tak to ogarnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majster jest nie do pobicia. Syn mu pomaga i tak jadą wspólnymi siłami. Dziś już jest prawie cały oklejony siatką

      Usuń
  2. Domek już zapowiada się super. I jeszcze własną plaża... Wspaniały pomysł. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tam plaża , przy basenie , ale pomysł z wysypaniem piaskiem kawałka nieużytku nie jest zły. Po co ma tam zielsko rosnąć .

      Usuń