babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 lipca 2022

21.07.2022 Upał

 daje się wszystkim we znaki . Nasze chłopaki snuli się dzisiaj jak muchy w smole. Za robotę się specjalnie nie zabierali. W sumie to sie nawet nie dziwię , bo mnie też się nie chciało. Wypuściłam sie na pocztę , do konsultantki po avon i miałam w planach jeszcze kupić prezent mężusiowi na imieniny , ale to ostatnie odpuściłam . Było zbyt gorąco. Mam wrażenie, że nawet powietrze parzy. Jutro od rana chłopaki idą na egzamin sepowski. W sumie formalność, ale trzeba przedłużyć uprawnienia.  Może zdążą przed największym upałem .  

Za domowe sprawy na razie się nie zabieram . Ograniczam wysiłek a sprawy odkładam na czas gdy się ochłodzi. Wieczorami jeździmy podlewać ogródki i właściwie to wszystko. Dzis na naszym rodos nie byliśmy ale to wyjątkowo , bo umówilismy się z klientem w godzinach wieczornych , bo chłodniej. Nie wiele ale jednak. Zeszło nam trochę dłużej niż było w planach. I to by było na tyle . Lato sobie mija 

4 komentarze:

  1. Niby dzisiaj nieźle, ale Synek przy montowaniu sprzęseł nowego płotu prawie pływał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej to u nas nie było ani trochę . W cieniu 35 .

      Usuń
  2. Czyli też u Was grzeje. Tyle że u mnie bez oddechu prawie. W nocy o północy prawie 30 było. Boczek na te burzę w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj grzeje. Na szczęście dziś po burzy i krótkim deszczu zrobiło się nieco chłodniej

      Usuń