babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 5 stycznia 2022

5.01.2022 Sprawy babusine

 Z narodowego nie ładu wyłażą kolejne "kwiatki" ,a dokładniej , to kolejne trupy z szafy wypadają , ale mnie już nic nie dziwi , a do tego prawo oświatowe rodem z XVIII wieku - chyba przyjdzie jakieś tajne komplety organizować , żeby nauczyć tego co trzeba , a nie tego co narzuca minister edukacji - reinkarnacja Torkemdy . Jak wspomniałam ; mnie już nic nie zdziwi . Gdybyśmy byli młodsi wyjechalibyśmy z kraju. Nasze chłopaki też zaczynają żałować , że nie wyjechali , tyle, że i dla nich za późno ; mają pracę , swoje sprawy a młodszy buduje dom... Może jednak szczęście nam dopisze i to wszystko j...nie . Następna ekipa będzie miała ciężkie zadanie zbudowania państwa od podstaw. 

Tak poza tym długi weekend czas zacząć . Nie mam specjalnych planów , zobaczę na co mi ochota przyjdzie . Może po prostu się polenię z książką na kanapie. Zaczęliśmy wczoraj oglądać drugi sezon "Wiedźmina" . Jeszcze lepiej zrobiony  niż pierwszy ; świetne efekty, duży rozmach i pomysłowo rozwinięte wątki. 

4 komentarze:

  1. Niedawno mi zafundowano tele4k. Super seriali mnóstwo. Przedwczoraj skończyłam Watahę, a od wczoraj oglądam Sukcesję!
    Przynajmniej o rzeczywistości można trochę zapomnieć!
    Pozdrawianki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy netflix; młodszy kupił jakiś pakietowy na 4 kody i jeden nam udostępnił. Jest co oglądać.

      Usuń
  2. Coraz mniej mnie ciągnie do Polski. Poza uczuciami rodzinnymi i ludzkimi nic dobrego w niej nie widzę. Może je...nie. Chyba trzeba mocno wierzyć. Uściski. Polen się. Najlepsze wyjście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak zrobiłam , trochę się lenię . Jedynie co dziś zrobiłam to zagospodarowałam kuferek na biżuterię .

      Usuń