babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 6 stycznia 2022

6.01.2022 Jakoś nie mogę się przyzwyczaić

 że to już nowy 2022 rok i co chwilę piszę 2021 . Daty to moje przekleństwo , wiem to nie od dzisiaj.  Jak postanowiłam tak zrobiłam ; lenię się . Nawet sobie poobiednią drzemkę ucięłam . Poza tym zagospodarowałam kuferek na biżuterię i odebrałam paczkę z paczkomatu. Wczoraj wieczorem nie chciało mi się jechać. wybrałam się dziś wracając od matki.  Z innych tematów to drugi sezon "Wiedźmina: zaliczony. Warto było , bo film zrobiony wprost fantastycznie ( nomen-omen) , świetne efekty specjalne , część wątków potraktowane dosłownie - jak w książce, część rozwinięte , a jeszcze inne , o których w książce jest zaledwie wzmianka poprowadzone osobno. No i gra aktorów perfekcyjna . Podobało mi się . 

I jeszcze trochę świątecznego nastroju , żeby tak całkiem sezonu nie zakończyć . Parę fotek , które robiłam w Wigilię i Sylwestra.

                  Jeszcze raz choinka, tym razem z prezentami - te biało - zielone są nasze , dopasowane do stołu i choinki. Granatowo- złote przyniosła starsza młodzież , były jeszcze czarno-kremowe ,od młodszej młodzieży ale nie zdążyłam obfotkować 



Tradycyjnie piernikowa wioska , tym razem mini-chatki zamiast jednej dużej 




I jeszcze druga odsłona kuchennego stołu. Obrus wygląda trochę jak cerata , ale robotę robią motywy- są ogromne ponad 20cm 



Stół wilgilijny w budowie - tym razem nic nie świeciło , ale za to dekoracje pachniały  



A takie gadżety Gwiazdor mi wrzucił pod choinkę ; kuferk na biżuterię , koszyk do szycia , portfel i szminka ( ze szminką i portfelem trochę mu pomogłam, przyznaję się bez bicia) 



I stól sylwestrowy ; właściwie to nic specjalnego na nim nie było poza czerwonymi kieliszkami , szklankami i świecami oraz kilkoma czerwonymi kulkami z brokatowego cicika i kokardkami do prezentów, ale zielono- czerwony kolor nadał ton.




11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oglądać czyjeś dekoracje, bo zawsze można się czymś zainspirować na przyszłość!
    Brawo Ty! 🤗🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Twoje też zawsze są śliczne , zwłaszcza te szydełkowe.

      Usuń
  2. zawsze masz piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , lubię je wymyślać i układać .

      Usuń
  3. Faajne dekoracje, podobał mi się stół wigilijny, sylwestrowy też nie najgorszy;portfel taki w klimacie wróżki-wiedźmy, lubisz czary? ale chciałam zapytać o szminkę- czy juz uzywałaś? to koreanska pomadka, jest jakaś szczególna? pozdrawiam Margo



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Jeśli czasem cos u mnie czytasz, to pewnie wiesz , że jestem miłośniczką średniowiecza, fantazy , słowiańskich legend i gotyckiej muzyki. Portfel nawiązuje do klimatu . Pomadka akurat jest marki japońskiej , podobał mi się kolor i nie jest pierwsza , którą używam . Jest matowa , trwała i jako jedna z nielicznych nie przekłamuje koloru po pomalowaniu ust, dlatego taką wybrałam. Na co dzień używam avonowskich- te markowe to raczej fanaberia .

      Usuń
    2. Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź;-), rzeczywiście japońska,nie jest tania,ale twierdzisz ,że warta swojej ceny,pozdrawiam Margo

      Usuń
    3. Mnie się sprawdza , ale jak wspomniałam , raczej na co dzień jej nie używam z powodu ceny - taka podarowana ( w tym przypadku przez mężusia) odrobina luksusu

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj sobie pooglądam jeszcze raz, bo bardzo mi się Twoje dekoracje podobają. I stoły też.
    Wykorzystaj długi weekend na maksa, bo cholera a właściwie covid wie, co będzie. Całusy. Dogryzam pierniki. 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toteż wykorzystuję . Cały piątek właściwie przełaziłam z kąta w kąt i nawet mi z tym dobrze. Pierników mam jeszcze trochę własnych . Do kawy jak znalazł.

      Usuń