babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 8 stycznia 2022

8.01.2021 Koniec świętowania bliski

 Jeszcze jutro i wracamy do skrzeczącej rzeczywistości . Póki co cieszę się jeszcze luzem i nadmiernie do pracy nie przykładam . Od rana załatwiłam co było do załatwienia jak zwykle w sobotę ; przepierki, najpotrzebniejsze zakupy , ogarnięcie chatki , nawet wyprasowałam co mi od świąt zalegało; takie tam codzienne drobiazgi . Poczytałam to i tamto , a dokładnie to mam dwie książki ; obie fascynujące i nie mogę się zdecydować więc czytam na zmianę . Trochę "Damy Władysława Jagiełły" Kamila Janickiego , trochę Katarzyny Puzyńskiej "Chąśba" .  Głupio, co - nie?  Ale mi to nie przeszkadza, jak dotąd się nie pogubiłam . 

Po obiedzie wybraliśmy się na łażenie po marketach ; zaliczyliśmy Ikeę, Julę i Obi. Właściwie nic specjalnego na celu nie mieliśmy , ale potrzebowaliśmy nowych podkładów pod fotele na kółkach do biura , to się wybraliśmy. Przy okazji kupiliśmy parę drobiazgów do domu i spory zapas baterii do naszych biurowych urządzeń. W Juli i Obi szukaliśmy piasku z solą techniczną do posypywania podwórka.  Jakiś deficytowy się zrobił, bo nawet tam nie było. U nas nie do dostania od dłuższego czasu . W Obi wyprzedaż artykułów świątecznych ,ale niczego nie wybraliśmy , a bombek w stylu retro , które przyuważyłam w gazetce dzień przed Wigilią nie było więc i  kupować nie było czego.  Popołudnie i wieczór zleciały , właściwie na niczym , ale przynajmniej inaczej. 

Dawno nic nie planowałam ( bardzo dawno) więc by wypadało zagospodarować tę zimę :

- przyspieszyć produkcję szydełkowych kwadracików, w końcu mam cel w jakim je robię ; pledy do altanki w budowie

- spotkać się z majstrem i obgadać szczegóły budowy 

-kupić używane okna do altany

- przerzedzić szafy z ciuchami

-zmajstrować skrzyneczkę na kwiaty dla przyjaciółki  

-odrestaurować biblioteczne  szafki kartotekowe ; mam 4 , kiedyś używaliśmy je w starych biurach do przechowywania drobiazgów ; nie pozwoliłam wyrzucić i dawno noszę się z  zamiarem odnowienia; jakoś się nie składało

- inne , co mi strzeli do głowy...................................................................................

 

2 komentarze:

  1. Plany są zacne. Zima jeszcze potrwa więc myśli o działce pomagają w oczekiwaniu na wiosnę. Kiedyś tak miałam, że czytałam kilka książek jednoczesnie. Teraz kończę i zaczynam inną. Na starość mi się odmieniło. 😄
    Odpoczywaj jeszcze przed nadchodzącym już pełnym tygodniem. Buziaki i miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chąśb" wygrała. Jest tak wciągająca, że tę o damach króla na razie odłożyłam. Własciwie to mogłabym tak sobie żyć na luzie jeszcze z tydzień. Dobrze mi z tym wolnym. Dobrego tygodnia.

      Usuń