babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 2 stycznia 2022

2.01.2021 Pierwsza niedziela

 w tym roku. Za oknem szaro i buro a w domu mnóstwo pracy. I co ja mam sobie o tym myśleć , cały rok mam zasuwać ? Bo jak mi się tak rok zaczyna to pewnie dalej też tak będzie ... Jak zwykle podniosła mi ciśnienie matka. Znów się wpakowała w jakąś umowę na telefon zupełnie bez sensu, bo stara obowiązywała jeszcze do grudnia tego roku. Mówiłam jej o tym milion razy. To już wiem skąd wytrzasnęła smartfona .  A najlepsze , że się wypiera , chociaż podpisała tę umowę ; nie, oni jej przysłali , ona nic nie zamawiała; no kłamie w żywe oczy . Smartfona widziałam już przed świętami, wmawiała mi , że zapłaciła 65 zł. Akurat ,najtaniej jak widziałam w necie to 570.  . Schowała go gdzieś albo wydała, bo ostatnio nie widzę na wierzchu. No to się wydało, bo umowa na wierzchu leżała to sobie obejrzałam . I oczywiście nawciskali jej ; roming i transmisja danych itp. Opieprzyłam , ale co mogę zrobić . Miałam z nią przechlapane od dzieciaka, mam i na stare lata . 

Tak poza tym rozrysowałam pomysł na altanę na coś w rodzaju planu budynku dla murarza. Spotkamy się z nim w tym miesiącu , żeby obgadać sprawy . Nie jestem profesjonalistką jeśli chodzi o rysunki techniczne , ale wiem jak wyglądają więc narysowałam. W końcu to tylko altana na działkę , a nie lotnisko. 

Od jutra wraca porządek rzeczy , ale na razie tylko na trzy dni, potem pierwszy w tym roku długi weekend. 

2 komentarze:

  1. A ja marzę, żeby był już koniec tego świętowania włoskiego. Prawie miesiąc. To człowiek ma dość. W przyszły poniedziałek będzie po i zlikwiduję ten wystrój świąteczny. Trochę spokoju do Wielkanocy.
    Wyjdę dziś zobaczyć świat, bo brakuje chleba. Reszta wciąż jest. Taki mini rozruch u Was też dobrze zrobi. Powoli wrócicie do zajęć. Długi weekend na koniec nie jest zły. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię te świąteczno-zimowe świecidła, mogą sobie stać. A choinka jeszcze nawet nie zaczęła gubić igliwia więc i ona jeszcze z nami pobędzie .

      Usuń