babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 9 września 2021

9.09.2021 Sprawy babusine

 Wróciłam do szkoły - tak jak by . Wnusia poprosiła o pomoc w zadaniu z  języka polskiego . Kto jak nie babcia ? Zwłaszcza, że  zawsze mi to wychodziło . Zadanie zresztą nie było zbyt trudne, choć sformułowane tak, że musiałam ze dwa razy przeczytać , żeby załapać o co w tym chodzi. Przejrzałam podręcznik i stwierdziłam ,że za moich czasów ( tak wiem , głupio brzmi) były czytelniejsze i bardziej sensownie skomponowane . W tym wnusinym straszny mysz-masz . No , ale czego się spodziewać , skoro wypuszczają  z takimi  błędami jak  Włocławek w województwie warmińsko - mazurskim , o czym zresztą było głośno. 

Byłam dziś pogadać z księgową . Nie ma dobrych wiadomości ; nowe przepisy nic dobrego dla małych firm nie wróżą . To już wiedziałam zanim do niej poszłam. Pogadałyśmy jak najkorzystniej się ustawić i na tym stanęło , bo na razie nikt nic nie wie , nie ma też jeszcze przepisów wykonawczych więc tylko pogadać sobie można. 

Kupiłam sobie czarne legginsy , już z myślą o jesiennym chłodku. Te , które mam kończą żywot i to już po nich widać . A ostatnio lubię chodzić w legginsach, wygodne są . 

Za tydzień weekend nad morzem ; ten w prezencie od młodzieży.  Już się cieszę . Dawno nad morzem nie byliśmy. 

Tak poza tym dzień całkiem zwyczajny, ani dobry ani zły ani nadmiernie zabiegany. 

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też to zauważyłam , nawet w przewodnikach "Pascal" wyłapałam mnóstwo błędów

      Usuń
  2. Morze jest warte odwiedzin o każdej porze roku!
    A my wczoraj u Kamedułów nad Wigrami - szlakiem papieskim! Dużo chodzenia i nóżęta strajk nocny urządziły! Dziś będzie pauza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszczędzaj nogi , żeby się źle nie skończyło. Wycieczka- wycieczką , ale zdrowie najważniejsze.

      Usuń
  3. No i widzisz, że nauka wybiera się do ładu. Dobrze, że są babcie i mądre wnuczki, które szukają pomocy. A morze o tej porze bywa cudowne i bez tłoku. Korzystajcie przed zimą. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to liczę, że nie będzie już tłoku . Nasi znajomi jeżdżą co roku we wrześniu i sobie chwalą .

      Usuń