babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 10 września 2021

10.09.2021 A czas sobie leci

 i do jesieni coraz bliżej i to już gołym okiem widać ; czerwienieje dzikie wino i wiązy , a wierzby pod naszymi oknami wyraźnie żółkną . Gdzie jest tak pięknie o tej porze roku jak u nas? Dziś w miarę spokojnie i nawet parę spraw udało mi się załatwić mimo nie zbyt sprzyjających okoliczności i wnuczka na służbie. Starszy z mamą i swoją klasą pojechał na pokomunijną wycieczkę do Lichenia, którą w czerwcu z racji jeszcze obowiązujących obostrzeń covidowych odwołano. Młodszego  , syn przywióxł do biura . Dzieciątko było bardzo grzeczne . Prawie go nie słyszeliśmy, choć zwykle wszędzie go pełno. 

A tak poza tym skończyłam książkę . I nadal nie wiem co o tym myśleć . Dużo jest opowieści , o różnych toksycznych relacjach matka- córka i każdy przypadek inny i z czego innego wynika . Zaczęłam się zastanawiać pod jaki ja podpadam. Po namyśle doszłam do wniosku  , że mój jest jeszcze inny , ale za cholerę nie wiem z czego może wynikać . Tu z  kolei wiem , dlaczego nie wiem . Zwyczajnie ; nikt ze mną nawet nie próbował rozmawiać o rodzinie więc po prostu nie mam nawet szczątkowych informacji .- oprócz babci ze strony ojca, która mnie wychowywała ale to jeszcze inny układ - do niedawna nie wiedziałam nawet jak miała na imię prababcia ze strony matki .  Dowiedziałam się nie dawno od kuzynki. Nie mam z tego powodu traum ani innych odchyłek , ale żeby do tego dojść potrzebowałam ponad 40-tu lat . Ciekawe co by na to powiedziała autorka książki - pani psycholog? A tak serio , nie specjalnie mi to teraz potrzebne . Jest jak jest, daję radę. 

Na jutro plany domowo-działkowe .

7 komentarzy:

  1. Nie ma co drążyć, szkoda nerwów! Teraz tylko Twoja ważna decyzja i jest chociaż szansa na ciut lepiej!
    Dziś dzień spokojny, trochę spaceru, basen, czytanie,kilka tańców na wieczorku, a teraz lulu-pać!
    Spokojności życzam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toteż nie drążę. Fajne to "dziś" . Przyjemności !

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile fajnych rzeczy można robić w jesienne wieczory ! Miłej niedzieli!

      Usuń
  4. Jak wiesz nie lubię jesieni jakkolwiek doceniam jej urodę we wczesnej fazie. A trauma z dzieciństwa... uważam, ze te wywody psychologiczne są mocno naciągane. Wszystkie problemy można pod tę traumę podciągnąć.
    Milej niedzieli, bo piszę w sobotę. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę , psychologia to dość enigmatyczny temat , przynajmniej dla przeciętnego śmiertelnika. I Tobie miłej niedziecli.

      Usuń