babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 6 września 2021

6.09.2021 Rzeczywistość skrzeczy

 nie chce mi się o tym pisać. Zresztą i tak piszę na bieżąco , w zasadzie nic nowego się nie wydarzyło ale wszystko razem nie jest wesołe. Dziś więc wrzucę tylko kilka fotek. Zacznę od stołu . Całkiem o tym zapomniałam a na ostatnie spotkanie ze znajomymi przygotowałam przecież kolejną dekorację stołu, trochę szaloną ale miała się kojarzyć z obfitością darów lata. I chyba tak wyszło. 





Jesień bliska i to już widać ; jesienne zbiory : jabłuszka z naszego rodos i  grzybek znaleziony w trawie na posesji naszego klienta - wyglądają jak wycięte z bajeczki dla dzieci 


Prawdziwka pokroiłam i właśnie się suszy 


I jeszcze troszkę świątecznego nastroju z wczoraj 


Do jutra !













6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj na moim blogu. O tych filiżankach bardzo długo marzyłam, aż w ubiegłym roku udało mi się je kupić. Zdjęcie nie oddaje ich urody. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. Śliczna dekoracja. Moje ulubione maki. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi, że jednak mi się udało z tą dekoracją. Buziaki.

      Usuń
  3. Ach, jabłuszka pełne snu! I prawdziwek najprawdziwszy,m pachnący lasem!!!
    Aż mnie w nosie kręci!
    Macham z Augustowa. Dziś były Stańczyki!

    OdpowiedzUsuń