babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 4 lutego 2021

4.02.2021 Czy to tak już zostanie ?

 Opór materii normalnie . Ujechać nie sposób. Nie dość ,że wszędzie braki w magazynach , to jak się na coś człowiek załapie, to za przeproszeniem dupy dają firmy przewozowe. Szlag mnie dzisiaj trafiał przez pół dnia. Zmarnowałam mnóstwo czasu i ostatecznie nic nie załatwiłam . Łby zawaliły dostawę , że niby błędny adres. Co okazało się totalną bzdurą ,bo na liście przewozowym co mi go dostawca podesłał jest prawidłowy; jak zrobiłam awanturę , to zaczęli mi tłumaczyć, że tam był problem z dojazdem do naszej posesji, co znów jest kompletną bzdurą , bo wjazd do naszej bramy jest prosto z drogi krajowej. Nie dowieźli nam przesyłki , a zależało nam na tym żeby była dziś , bo mamy tylko jutro i sobotę na skończenie a w poniedziałek wchodzimy na kolejną robotę. Niby mają dostarczyć jutro . Oby. 

Synowa już po zabiegu , w dobrej formie, choć ma leżeć 12 godzin bez przerwy.  Wnusia , nie dość ,że sobie poradziła sama z nauką , to jeszcze zrobiła obiad dla siebie i taty. Noooo , zaimponowało mi dziecko, ma tylko 11 lat . Z drugiej strony , ja też w jej wieku umiałam gotować i nie jedno sama pozałatwiałam ale to były inne czasy. 

Warto czasem mieć znajomości .Mężuś podzwonił do znajomego medyka dla którego ostatnio pracowaliśmy i kardiologa załatwił u niego w klinice. Nie należymy do jego przychodni , ale obiecał znaleźć sposób żeby wizyta na nfz była. Nie zależy nam na tym , może być prywatnie, ważne żeby się w ogóle odbyła w rozsądnym terminie .

Tak poza tym nosi mnie jak diabła po święconej wodzie, to zawieszenie  codzienności bywa czasem nie do zniesienia. Pocieszam się drobnymi zakupami i planowaniem odświeżenia  sypialni  , ale na długo to to nie pomaga. Bo co mi po nowym ciuchu jak nie mam go gdzie założyć . Do pracy nosze ciuchy praktyczne , a wyjść nie ma gdzie . A odświeżanie sypialni planuję na lato.  Na dokładkę przełożyli też koncert Nightwisch;a na koniec listopada...

2 komentarze:

  1. Taaa. Wszystko stanęło na głowie. Niby wraca do normy ale w tempie krok w przód dwa w tył. A Wnusia dzielna nad podziw. Usciski

    OdpowiedzUsuń