babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 3 lutego 2021

3.02.2021 Sprawy babusine

 W firmie urwanie krawatki , a żeby było ciekawiej wrócił temat nad którym pracowaliśmy w ubiegłym roku i nie doszedł do skutku przez zarazę . Dostaliśmy zapytanie o aktualizację oferty i informację , że odblokowano na to budżet . No to będzie wesoło ... 

Wnusia dopilnowana . Dzieciątko ma coś po babci ; oświadczyła tacie, że ona nie będzie jeździła do biura tylko lekcje odbędzie w domu , nie szkodzi, że nikogo nie będzie , jedzenie jest w lodówce, poradzi sobie.  Najwyżej jak skończy lekcje i odrobi zadania babcia może po nią przyjechać . No cóż była od niej rok starsza, jak oświadczyłam rodzince, że do babci jadę sama - prawie 100km z dwoma przesiadkami. I pojechałam , ale to inna historia.  Wnusia zadzwoniła do mnie o 13.30 , że za jakieś 40 minut mogę po nią podjechać . Posiedziała w biurze, pomogła dziadkowi posprzątać w garażu , potem pojechaliśmy do domu na obiad  , a o 17.30 odebrał ją syn. Synowa w szpitalu, szykuje się do zabiegu. Przetoczyli jej krew , bo zastrzyki nie pomogły za bardzo , jutro ma zabieg . Dokładnie nie wiem na czym to polega , ale będzie miała dializy otrzewnowe do czasu przeszczepu i mają jej założyć jakieś dreny czy coś takiego.  Gadaliśmy z nią , samopoczucie ma dobre więc zakładamy, że wszystko będzie dobrze. Na wszelki wypadek proszę o dobre myśli dla niej. 

Przemyślałam sprawę i jednak załatwię tę emeryturę od razu . To i tak nic nie zmieni w moim życiu , bo pracuję na swoim a co parę złotych dodatkowo co miesiąc, to moje . Tyle lat płacimy składki i podatki , dlaczego mam teraz odkładać pobieranie świadczeń , które mi się należą ? Jestem na etapie kompletowania dokumentów . Właściwie to mam wszystko co potrzeba , nie mogę tylko znaleźć decyzji o podjęciu przeze mnie działalności gospodarczej. Krótko miałam - trzy lata swoją firmę , mam dokument wypisujący mnie z rejestru po zamknięciu , mam książeczki wpłat do zusu a wpisu znaleźć nie mogę , ale może nie będzie potrzebny.   


4 komentarze:

  1. Dzieciaczki są teraz bardzo samodzielne! A Twoja Wnusia ma jeszcze Twój gen zaradności!🙂
    Czy to odblokowanie starej oferty będzie problemem?
    Za Synową trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za trzymanie kciuków . Ta oferta nie jest problemem , gorzej z czasem ,żeby wykonać.

      Usuń
  2. Trzymam kciuki. Będzie dobrze. Wnusia rośnie na wspaniałą dziewczynę.
    I dobrze robisz że wybierasz emeryturę. Jak możesz już to wykorzystaj. Należy się jak psu kość. Ja poszłam na wcześniejszą bo to był straszny czas z pracą. I tez potem pracowałam. Tyle że w Italii. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i dlatego się zdecydowałam.

      Usuń