babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 20 stycznia 2021

20.01.2021 I po zimie

Temperatura na plusie , ze śniegu zostały nędzne resztki i wilgoć w powietrzu . Mało przyjemne ale spacer zaliczyliśmy i tak.  Tyle z tego pożytku , że mięśnie na nogach mam bardzo sprężyste . Muszę wrócić do kijkowania , ale to jak się nieco ociepli , żeby i górna połowa ciała miała więcej ruchu. Mnie tam dobrze te spacerki robią , dobrze mi się śpi, a jak pokazały wyniki to mężusiowi też. 

Dzień miałam dziś dość zajęty. Zrobiłam porządek w kasie , pogoniłam dłużników , zamówiłam co trzeba,  synowa oferty pisała, a chłopaki ogarniali tematy techniczne czyli standardzik . Terminy to chyba zaczniemy na maj umawiać , tyle naraz zleceń zeszło. Jak to w praktyce wyjdzie ? a cholera wie . W tym chaosie niczego nie można być pewnym. 

Po obiedzie pojechałam do matki. Radzi sobie i nawet szło z nią dziś normalnie pogadać . Bałaganu w chacie nie ogarnęła. Na razie odpuściłam . Może jak ruszy znów ten jej klub emerycki to się gdzieś na wycieczkę wypuści i wtedy zrobię porządek pod jej nieobecność . Pewnie nie prędko, ale użerać się na co dzień  nie myślę . 

2 komentarze:

  1. Czyli wszystko w normie tylko zimy żal. Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę żal , zwłaszcza, że długo nie było .

      Usuń