babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 19 stycznia 2021

19.01.2021 Znów kilka spraw babusinych

 Mężusia auto naprawione , tym samym pierwszy nieplanowany wydatek w tym roku zaliczony .  Tak bywa, zwłaszcza jak się ma stare . Na zakup nowego musi jeszcze trochę poczekać , bo i busa trzeba chłopakom wymienić , a jeszcze mamy nie zakończone raty leasingowe na dwa poprzednie . ale już niedługo. 

Medyk pochwalił wyniki i kazał na cukier uważać i bardziej do diety się przyłożyć. To samo powtarzam małżonkowi , ale on po prostu lubi jeść i sobie pozwala . Cieszy mnie jednak ,że z tych wszystkich sercowych historii wyszedł . 

Zima w odwrocie . Dziś już pada śnieg z deszczem i temperatura 0 stopni. A było tak przyjemnie . Mnie tam mrozy nie straszne , a jak zima to muszą być i tyle .  Sezon świąteczny dobiega końca , w sobotę likwiduję resztę dekoracji , a od niedzieli sezon imieninowo- urodzinowy czas znów zaczynać . Właściwie to od dnia babci  i dziadka w tym roku i rodzinnego obiadku i chruścikach, bo to ciasto na dzień babci i dziadka w naszej rodzinie. 


6 komentarzy:

  1. Pilnuj Małża, bo bardzo często nasi panowie sobie zanadto folgują! Wierząc, że co tam, im się uda! A niestety, tak to nie działa! Uważam, że nie powinnaś mieć kłopotu z wprowadzeniem kardiologicznej diety, która naprawdę nie jest bardzo restrykcyjna, bo jesteście we dwoje! Dzieciom należy też powiedzieć o co w tym chodzi, zrozumieją, wierz mi! Miałam to przerobione! I to bardzo dokładnie!
    Serdeczności podsyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dietę kardiologiczną ogarnęłam i efekty są ; wynik podręcznikowy. Jakiś odwyk od słodkiego i podjadania muszę wdrożyć ( staram się , ale to groch o ścianę) bo to cukrzycy nie służy. Dzieciaki wiedzą i pilnują , szczególnie starsza synowa , bo ona w tematach medycznych oblatana

      Usuń
  2. tak zaczyna się u Ciebie czas imieninowy. U mnie bez sensacji. Dnia Babci w Italii nikt nie obchodzi. Moja córka ma imieniny więc tylko życzenia . Prezent na książki kasa, U mnie wciąż zimno jak na nasze warunki. Ale jak przyjdzie wiosna to będzie już tutaj ciepo i wiosennie. Miesiąc wcześniej. Miłego chruscikowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo tych imprez ,ale w tych dzisiejszych marnych czasach to jakaś frajda i odskocznia.

      Usuń
  3. Ciasteczka bezcukrowe dla K!
    1 szk. płatków owsianych, 1 dojrzały banan, po kilka żurawin lub rodzynek lub suszonych śliwek i moreli pokrojonych w kostke. Banan rozgniesc dodsc resztę składników. Kłaść łyżkami na blaszke kulki wielkości dużego orzecha włoskiego. Piec 10 min w piekarnuku nagrzanym do 180 st.
    Pychotki!

    OdpowiedzUsuń