babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 21 stycznia 2021

21.01.2021 Dla Babbć i Dziadków

 najlepsze życzenia !  Bądźcie szczęśliwi i dumni ze swoich wnucząt ! 

Moja wnusia była dziś u nas kilka godzin z powodu wizyty u lekarza jej mamy .  Wyściskała nas , nadrukowała nam mnóstwo laurek z życzeniami, obdarowała czekoladą z nadzieniem truskawkowym  i przymilała się na wszystkie sposoby. Chłopaki złożyli życzenia przez telefon , a widzimy się  wszyscy w niedzielę na rodzinnym obiadku. Fajnie mieć wnuczęta . 

Taki dzień nastraja wspominkowo; siłą rzeczy i ja wracam do moich babć myślami . Do jednej szczególnie;  wychowała mnie przecież . Dla drugiej nie byłam ukochaną wnuczką i słaby miałam kontakt. Szczególne miejsce ma też moja prababcia Faustyna . Nie znałam jej , bo nie mogłam , ona urodziła się w roku 1858 , ja w 1961 . Dzielą nas 103 lata , ale zawsze czułam jej ducha. Mam wrażenie , że opiekuje się mną stamtąd gdziekolwiek jest . Może to dziwnie brzmi , ale od dziecka czułam , że jest przy mnie. Dziadków niestety nie znałam . Obaj pomarli na długo przed moim urodzeniem . 

Tak poza tym dzień raczej zwyczajny i powtarzalny jak wiele przed nim i wiele następnych. 

4 komentarze:

  1. W tym dniu oprócz uciechy z życzeń naszych wnuków myślimy o naszych babciach. Zwłaszcza kiedy wychowywały nad jak Ciebie i mnie. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taki fajny dzień , słodki i pachnący jak szarlotka pieczona z wnusią , albo zabawa starą kolejką dziadka z wnuczkami.

      Usuń
  2. Ech, łza się w oku kręci na te wspomnienia! Do dzisiaj tkwią w sercu! I dobrze! Tak powinnobyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , ja mam takich klika dni, kiedy wspominam szczególnie. Min, urodziny babci i dzień babci , chociaż raczej go nie świętowałam poza wysłaniem życzeń , bo babcia mieszkała daleko ode mnie.

      Usuń