babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 22 stycznia 2021

22.01.2021 O jak dobrze

 że znów piątek oczywiście . Czeka mnie jutro i w niedzielę mnóstwo pracy ale przynajmniej nie muszę iść do biura i zajmować się sprawami firmowymi. Ostatnio mam jakoś mniej zapału do rachunków i zamówień.  Przejdzie mi jak zawsze. 

Dziś po południu przedsięwzięłam wyprawę do piwnicy , odniosłam kartony z bombkami , przytargałam z powrotem domową drabinkę i kilka słoików z przysmakami.  Piwnica kwalifikuje się  do solidnych porządków , a dokładniej to wywózki na najbliższe wysypisko trzech czwartych zawartości co najmniej. Bez oglądania i zbędnego przebierania . Drabinka mogłaby sobie spokojnie stać w piwnicy , ale nie skończyłam porządków w szafach przed świętami więc znów będzie mi potrzebna w domu, ale to dopiero za dwa tygodnie , jak domowe imprezy zaliczymy. 

Na niedzielny obiadek zaplanowałam szagówki ( dla niezorientowanych spoza mojego fyrtla - kopytka) , bitki wieprzowe i kapustę zasmażaną oraz buraczki.  Osobiście nie przepadam za takim menu ale rodzinka lubi więc niech mają frajdę . I oczywiście chruściki na deser , bo bez tego nie może się u nas dzień babci i dziadka odbyć. Dzieciarnia by mi nie darowała. 

Koniec ładnej zimy , niby to jej środek , ale pogoda przednówkowa. Ciekawe czy  zima wróci jak zapowiadają. 

Mężusia rozbolał ząb  i to tak, że aż gorączki dostał. Jego dentysta na urlopie i dopiero we wtorek może przyjąć . Wygoniłam do rodzinnego i okazało się ,że dobrze. Zapisał antybiotyk na zlikwidowanie stanu zapalnego . Już po drugiej tabletce gorączka ustąpiła i ból . Musi jednak brać całą dawkę, żeby zaleczyć zapalenie a we wtorek udać się do dentysty .  

2 komentarze:

  1. To życzę Ci udanej domowej imprezy. Dobrze że ból zęba zażegnany bo inaczej świętowanie byłoby niepełne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , jedzonko już się robi .Reszta jutro i mozna świętować.

      Usuń