babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 5 lipca 2024

5.07.2024 Własnym oczom nie wierzyłam

 Po pracy zajechaliśmy na działkę , tak żeby sprawdzić co się dzieje i urwać szczypiorku do jajecznicy na jutrzejsze śniadanie . I to co zobaczyliśmy nas zaskoczyło; pierwsze czerwone pomidorki , mnóstwo ogórków , takich akurat do słoików i ogromna dyńka , dobre 30 cm średnicy już , a to przecież dojrzewa pod koniec sierpnia i we wrześniu. No i oczywiście łąka , aż krzyczy kolorami . Będzie jutro co robić ... Tak poza tym to jutro mamy działkowy festyn zapoznawczy . Każdy kto chce wziąć udział musi wnieść "wpisowe" jakiś placek albo plony z działeczki , coś na grilla , no i zabawa w planach. Oczywiście się wybierzemy . Na wpisowe zaplanowałam serowe bułeczki z miodem . Piecze się błyskawicznie , a miodu mamy w nadmiarze , bo nasz klient pasjonat pszczelarstwa obdarowuje nas jakimś słoiczkiem ile razy się u niego ktoś pokaże , możemy się spokojnie podzielić z krzakowcami . A do serowych bułeczek miodzik jest idealny. Ułożę to wszystko na jednorazowej tacy , udekoruję - jak to ja- jakimiś kwiatkami z łączki i możemy się integrować. U sąsiada za płotem  już się mury pną do góry , budowa domku postępuje a na rynek wróciły koncerty pod hasłem "jazz i nie tylko". Dziś jako gość specjalny wystąpiła sama Urszula Dudziak. W ogóle w tym roku mnóstwo imprez miasto urządza , przez całe lato co weekend coś . I dobrze, przynajmniej miasto żyje. 

Odliczamy już prawie godziny do wyjazdu a mój małżonek nawet kupił nową torbę podróżną. Mamy wprawdzie ale i walizka i jedna z dwóch torem mocno już nadwyrężone , więc w sumie to dobrze. Od niedzieli zacznę pakowanie. 

4 komentarze:

  1. Jak miło i wakacyjne, a nawet urlopowo. Integruje się z uśmiechem i opowiedz. W Ascoli dużo muzyki, ale wszystko późno więc ja nie korzystam. Plony brzmią cudownie.
    Udanej zabawy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było wesoło na tej integracji . A plony zaskakują . Dziś znów przywiozłam mnóstwo warzywek . Buziaki

      Usuń
  2. O, może wrzusisz u Luci przepis na te bułeczki ? Udanej zabawy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś podawałam przepis , ale nie pamiętam kiedy więc napiszę . Są śmiesznie proste do zrobienia ale pyszne. Zyskały uznanie na imprezie. Pozdrawiam

      Usuń