babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 30 czerwca 2024

30.06.2024 Dziś wrzucam obiecane fotki

 Będzie trochę bez ładu i składu ale przecież chodzi o efekty nie o kolejność ; dosadzone następne kwiatki : przetacznik, lawenda i bliżej skalniaczka goździki 


Skalniak gotowy ; dostałam trochę kamieni polnych -tych największych od sąsiadki ( zrewanżowałam się cukinią ) i brzydkie i tymczasowe kostki granitu zastąpiły ładne, polne kamienie , z czasem otoczę je roślinnością skalną i pozwolę wrosnąć barwinkowi


W domku prace murarskie zakończone , majster nawet drzwi do łazienki osadził - w następnej kolejności malowanie ścian 


Korbolki rosną w oczach 





Miejsce, gdzie nigdy nic nie rosło coraz ładniejsze 


No a łączka !  Aż sąsiadki przyszły obejrzeć z bliska , a ja jestem nią zachwycona . Nie umiem tego pokazać na zdjęciach , ale jest cudna po prostu !



Dobrego tygodnia Wam życzę ! 

2 komentarze:

  1. Ogródek się odwdzięczamy za włożoną pracę. Naprawdę jestem pod wrażeniem. A łączka? Co tu dużo gadać. Wymiata. Spróbuj zrobić fotkę kiedy jest oświetlona i na zbliżeniu. Dobrego tygodnia nam wszystkim. Już lipiec. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się odwdzięcza. Lipiec i pół roku pękło. Buziaki!

      Usuń