babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

niedziela, 28 stycznia 2024

28.01.2024 A orkiestra gra

 jak co roku. Fantastyczna akcja , która integruje ludzi i sprawia, że chcą być razem , chcą się bawić i pomagać. Jak w każdej beczce miodu jest i tu przysłowiowa łyżka dziegciu . Taki sprzęt jak kupuje Jurek ze swoją orkiestrą powinno zapewnić szpitalom państwo ,zwłaszcza, że w budżecie ministerstwa zdrowia taka kwota jaką udaje się zazwyczaj uzbierać nie jest jakość szczególnie wygórowana. A tego typu zbiórki powinny wspomagać - nie wiem , może jakieś kosztowne operacje , nietypowe , niewykonywane w naszym kraju . Z pewnością cel by się znalazł. Tak czy inaczej akcję popieram i jak mogę tak się udzielam. Od kilku lat wystawiam drobiazgi swojej roboty i wrzucam do puszki drobniaki , które zbieram cały rok. Nawet ich nie liczę , nie o to chodzi . Jako firma wpłacamy też co roku jakąś kwotę . Nie żebym się chciała tym chwalić , bo przecież mnóstwo ludzi dużo bardziej się angażuje, ale uważąm to za ważne i potrzebne. Wczoraj trochę się ścięliśmy ze Szwagroskimi, bo oni oczywiście jak zwykle z teorią spiskową pod hasłem na co to idą pieniądze z WOŚPU i ile to Jurek na tym nie zarabia. Małżonek krótko temat załatwił , skwitował to jednym zdaniem "jeśli tak uważacie, to podpiszcie zobowiązanie , że jak traficie do szpitala to nie życzycie sobie leczenia z pomocą sprzętu kupionego za kasę WOŚP" , a ja zaczęłam się przechwalać za ile sprzedałam wystawione rok temu pudełka . Szybko temat zmienili.  

Tak poza tym odpoczywam dziś właściwie od obiadu . Rano zabrałam się w końcu za prasowanie. Ostatnio odkładałam tylko na kupkę aż się nazbierało. Kiedyś trzeba było zrobić z tym porządek . Czyli tak całkiem weekendu nie zmarnowałam. No i czytam , Nie da się tej książki czytać bez przerwy , trzeba sobie dać czas na przemyślenie każdej rozmowy, ale robi się coraz ciekawiej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz