babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 31 stycznia 2024

31.01.2024 Smutno mi

 Kilka godzin temu odszedł najmłodszy z braci mojego ojca . Zadzwonił do mnie kuzyn z tą wiadomością. Zawsze byliśmy sobie bliscy. To wujek uczył mnie czytać i stawiać pierwsze literki, woził na sankach i robił dla mnie zające z kapsli od piwa. Kiedy podrosłam zaliczyliśmy razem nie jedną leśną przygodę i wspólnie pracowaliśmy w gospodarstwie babci. Kiedy remontował mieszkanie i w trakcie przeżył zawał serca, opiekowałam się kilkanaście dni jego 6-cioletnim wtedy synem . Jako dorosła  toczyłam z nim różne dyskusje polityczne i pomagałam redagować rodzinne książki. Będzie mi go brakowało. Pustoszeje po woli część mojego świata , ta związana z rodziną babci i dzieciństwem . Pocieszające jest to, że znów  wszyscy trzej bracia są razem ; Maćki jak sami siebie nazywali...  ["] .

6 komentarzy:

  1. Bardzo ale to bardzo Ci wspolczuje; miec takiego wujka to skarb i napewno wspomnienia pozwola zniesc bol po stracie. Mam nadzieje ze bedzisz teraz z kuzynem utrzymywac rodzinny kontakt. Pozdrawiam serdecznie Aga T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Z kuzynem mam kontakt i będziemy nadal go podtrzymywać, zwłaszcza, że ani on ani ja nie mamy rodzeństwa .A wspomnienia związane z wujkiem zostaną .

      Usuń
  2. Serdecznie współczuję. Tak pustoszeje nasz rodzinny świat. Nie dawno odeszła moja najmłodsza ciocia, mama mojego brata ciotecznego. Właściwie jesteśmy z tej gałęzi już tylko my
    Potem nasze dzieci. Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . U nas też z rodziny dziadka nie wiele osób zostało. Taka kolej rzeczy, choć to malo optymistyczne.

      Usuń
  3. BBM: Taka strata boli. Wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . No fakt , boli szczególnie jeśli to ktoś dla nas ważny , ale takie jest to życie.

      Usuń