babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 1 lutego 2024

1.02.2024 Nowy miesiąc

 się zaczyna . To i dobrze , do sezonu ogródkowego znów o krok bliżej. I właśnie poczyniłam krok w tym kierunku. Zamówiłam nasiona. Co mi z nich wyrośnie to inna bajka . Teraz czekam na nie i będę oglądać każdą torebeczkę z osobna i się nimi cieszyć. Przyszła moja wiosenna kurteczka . Jeszcze jej nie przymierzyłam z braku czasu. Miałam dziś strasznie dużo pisania i jak na złość komputer nie chciał współpracować. Zwolnił i za Chiny ludowe nie miał ochoty pracować. Syn dziś miał robotę w Poznaniu więc nie miał mi kto przywołać go do porządku. Dopiero jak drugi informatyk przyjechał poprosiłam żeby coś zrobił. No i zrobił , choć nie do końca się udało. Zobaczymy jutro , co na to syn . Jego komputery słuchają , wystarczy , że na taki popatrzy i już działa jak trzeba.  

W sobotę pogrzeb wujka . Oczywiście jedziemy go pożegnać i spotkać się z rodziną. Właściwie to jedyna okazja żeby się z rodziną spotkać choć smutna. 

2 komentarze:

  1. Tak. Pogrzeby to również spotkania rodzinne i niestety teraz częstsze niż śluby. A wpływ Twojego syna na komputery bezcenny. Całuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze ślubami to ostatnio jakoś słabo. Mało kto papierka potrzebuje .

      Usuń