babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 27 stycznia 2024

27.01.2024 Sobota domowa

 I to lubię . Jak przewidywałam nie wszystko poszło po mojej myśli , bo wprosili się Szwagroscy . Posiedzieliśmy przy kawie i resztkach pierników i dwuletniej nalewce na wiśniach sąsiada . Z rana jak zwykle zaliczyłam zakupy i wizytę u matki, a potem domowe tematy jak w każdą sobotę. Zlikwidowałam też ostatnie zimowe dekoracje. Wynieśliśmy do piwnicy choinkowe  bombki . Takie tam domowe drobiazgi. Zrobiłam też porządek w szafach. No i teraz , w końcu zamierzam czytać. Zaczęłam wczoraj i żeby nie późna pora to pewnie siedziała bym z tą książką jeszcze długo. Daje do myślenia , ale o tym będzie jak przeczytam , Dobrej niedzieli. 

4 komentarze:

  1. Domowy korowrotek z elementami odpoczynku. Jeszcze niedziela. Wykorzystaj na relaks. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. BBM: Ja sprzątnęłam świąteczne dekoracje w połowie stycznia, ale wiele roboty z tym nie było, bo nie było ich dużo a i choineczka maleńka.
    A rodzinne spotkania mogą być bardzo sympatyczne! A jeszcze przy naleweczce…😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekoracje zlikwidowałam już tydzień temu, choinkę tez ale zostały jeszcze dwa zimowe bukiety i kilka zawieszek więc dokończyłam . Bombki czekały na wyniesienie, bo zwyczajnie nam sie nie chciało zrobić tego tydzień temu. Taaa, z Szwagroskimi jest wesoło, szczegółnie gdy zaczynają snuc teorie spiskowe albo nawracać nas na jedynie słuszną wiarę , ale to cała historia. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń