babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 25 stycznia 2024

25.01.2024 Wygląda na to,

 że rok zaczął się nie najgorzej. I niech tak zostanie. Ostatnie kilka dni było bardzo intensywnych i pod presją ale daliśmy radę i dobrze. Czekam na jutro i dwa wolne dni. Planów na nie nie mam , myślę , że skończy się na domowej robocie , słuchaniu muzyki i może czytaniu, o ile zdążę odebrać z empiku książkę. Zamówiłam sobie kolejną pozycję Artura Nowaka i Ireneusza Ziemińskiego . Po przeczytaniu "Babilonu " długo miałam opór do tego typu literatury , ale po przeczytaniu recenzji zmieniłam zdanie - przeczytam . Książka nie traktuje tym razem o nadużyciach , a jest analiza zapisów w Biblii. Może byc interesująco. 

Myślę już o wiośnie i ogródku , ale nie tylko, o własnym anturażu też. Zamówiłam sobie dżinsową kurteczkę. Po tej, którą miałam dotąd mocno już widać wiek i eksploatację. 

2 komentarze:

  1. Własny anturaż bardzo ważny. Zwłaszcza na wiosnę. A do prac ogrodowych coraz bliżej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie się nad tym nie rozczulam , ale czasem lubię sobie cos nowego sprawić. Buziaki.

      Usuń