babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 1 stycznia 2024

1.01.202r4 Witajcie w Nowym Roku!

Dobrych życzeń nigdy za dużo więc jeszcze raz życzę Wam wspaniałego roku ! 

Ja sama świętuję dziś swoje urodziny, jak obiecałam w ubiegłym roku 62 po raz drugi. Świętuję na kanapie. Po prostu odpoczywam . Powylegiwałam się w łóżku do prawie  dziesiątej , pokręciłam się przy ekspresie do kawy ze trzy razy , trochę czytam . Mężuś też dłużej odsypiał sylwestrową noc. Jakoś szaleństw nie było, jak to w domu , ale pizza , dobre winko i muzyka a o północy pokaz fajerwerków z niemal całego miasta . Mieszkamy w takim miejscu, że okna pracowni widać je prawie całe. Piękne były i tylko zastanawiałam się ile to kasy poszło z dymem , bo przecież te wszystkie race i rakiety tanie nie są . Ale noc sylwestrowa ma swoje prawa ...  

Zakwitły mi storczyki . Wszystkie trzy od razu , a już myślałam ,że nie odżyją tym razem . A teraz przygotuję jakiś podwieczorek , bo pewnie młodzież z wnukami się zjawi za trochę . I coś chyba jest z tym baranim skokiem z przysłowia , bo już zdecydowanie jaśniej, dzień się nieco wydłużył

12 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat...:) Oczywiście w zdrowiu i w szczęściu.
    Pozdrawiam z drugiej kanapy:) No i miałam smażyć naleśniki, ale jakoś tą pizzą mi narobiłaś apetytu, że teraz się waham...
    Gratuluję storczyków, bo ja miałam tylko jednego i go uśmierciłam i od tamtej pory zrezygnowałam z posiadania i zostałam tylko przy sukulentach. Natomiast pięknie kwitnie mi forsycja w wazonie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to ciekawostka, odpisałam i mój własny komentarz zniknął ???? Dziękuję bardzo za życzenia.

      Usuń
  2. O kochana, okazuje się, że mamy urodziny tego samego dnia :)))
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i jak najwięcej dobrych, szczęśliwych chwil <3
    Miłego rodzinnego wieczoru :)
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och , to najlepsze życzenia urodzinowe ! Spełnienia marzeń i samych radosnych dni do końca świata i o jeden dzień dłużej ! I to już drugie co nas łączy : zamiłowanie do kamieni i data urodzenia. Buziaki!

      Usuń
  3. Sto lat :-))) Masz racje, dzien sie wydluzyl, slonce wzeszlo o 1 minutke wczesniej u mnie a potem zaszlo 6 minutek pozniej niz 22 grudnia. Bedzie coraz jasniej :-))))
    Emma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Z zimowych miesięcy najbardziej nie lubię wstawania po ciemku., na szczęście to tylko w styczniu , od lutego już jest zdecydowanie jaśniej. Dobrego roku życzę!

      Usuń
  4. Kochana, a więc nie tylko noworoczne, ale i urodzinowe życzenia. Stu lat i jeszcze więcej w zdrowiu. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu serdeczna życzenia Urodzinowe: zdrowia i radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ! Dla Ciebie najlepsze życzenia noworoczne !

      Usuń
  6. BBM: Noworocznie, urodzinowo, bez okazji- najlepszego!🥂🍾❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Dla Ciebie równiejż najlepsze życzenia noworoczne !

      Usuń