babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 3 stycznia 2024

3.01.2024 Wraca porządek rzeczy

 i to lubię . Święta są fajne ale nie w nadmiarze. Przydało by mi się trochę wolnego na odreagowanie tego świętowania , ale nie ma szans. Praca pogania Dopiero drugi dzień a faktur wystawiłam już kilkanaście. Coś mi wlazło w rękę . Dobrze przynajmniej, że w lewą. Boli i spuchł mi kciuk. Nie mam pojęcia co mogłam zrobić . Muszę jutro jakieś smarowidło kupić w aptece . Akurat nic w domu nie mam. Tak poza tym ruszamy z przygotowaniem aukcji na potrzeby szkoły ,  w szkole wnuczków. W ubiegłym roku poszło nam świetnie , w tym wszyscy przycięli koszty więc i o gadżety reklamowe  trudno. Zobaczymy co się zrobić. Jutro zaczynamy. Sam już kilka drobiazgów znalazłam i zamierzam też przekazać kilka książek. 

2 komentarze:

  1. Może nadwyrężyłaś. Nawet przy komputerze. Ja tak miałam z ręką, a właściwie palcami, aż się zorientowałam i zmieniłam pisanie, a ręką odpoczywała. Podobno jestem anonimem. Jeszcze tego nie ogarnęłam czemu tak. Buziaki
    Lucia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyraźniej musisz się od nowa zalogować , pewnie jakaś aktualizacja się robiła i wyrzuciło. Ja u Ciebie mogę komentować , ale na dwa podejścia , też nie wiem dlaczego. Z ręką to chyba jakiś stan zapalny , jak nie puści po tym co mi w aptece doradzili to będę musiała się do lekarza wybrać. Boli jak cholera .

      Usuń