babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 2 stycznia 2024

2.01.2023 Na dobry początek

 jeszcze trochę świąteczności , zanim wciągnie nas codzienność :

W domu , tradycyjnie w kąciku ze skrzynią na winyle i blisko 70-letnim antałkiem 


Choinkowo i prezentowo 



Świąteczny stół w budowie 



Na niby - kominku niby-ogień płonie 


I trochę miejskich klimatów na dokładkę 








Szkoda tylko, że śnieg nie dopisał, bo bez śniegu dekoracje zdecydowanie tracą . Miłego wieczoru ! 


8 komentarzy:

  1. Jak się cieszę, ze pokazałaś zdjęcia. Masz absolutnie niebanalną kolorystykę , zachwycają mnie ciemne ozdoby i obrus, tak inaczej.
    Wszystkiego najlepszego Ci życzę, zdrowia i wiele radości.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi , dziękuję , za życzenia również. Co roku mam inne kolory w dekoracjach i na stole. W tym roku postawiłam na czerń i złoto ; takie trochę bizancjum jako inspiracja. U Ciebie też pięknie , inny styl ale taki bardzo ciepły. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Stół prześliczny. I miasto świąteczne. Podobało mi się. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrus trochę za krótki - wydłużałam pasami koronki ale tak mi sie ten czarny aksamit w złote gwiazdy spodobał, że kupiłam . I wyszło całkiem nie najgorzej. Buziaki !

      Usuń
  3. Jaki anonim. To ja Lucia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziesiąte zdjęcie ( czyżby ratusz? ) bardzo ładne. No i te czarne ( a może granatowe ?) obrusy i bombki! Zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ratusz, widziałaś go będąc u mnie , a niżej jest jeszcze jedno zdjęcie z innej strony z oświetlonymi kolorowo oknami. Te kolory świecą cały rok . Dekoracje w czerni . Na grant się raczej nie zdecyduję , bo ten kolor jest u mnie na indeksie od zawsze. Jeśli już to na błękit królewski i złoto. Ciemne kolory są trudne do łącznia ale efekty dają niesamowite. Już nie raz się o tym przekonałam. Buziaki!

      Usuń