babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 5 stycznia 2024

5.01.2024 Piątunio ,nasz piątunio dzisiaj

 Jak ja się z tego cieszę ! Siedzenie w domu bardzo mi ostatnio po drodze. A jutro takie święto - nie święto, wszystko pozamykane więc siedzenie w domu gwarantowane. No , poza tym ,że muszę matce zakupy zawieźć i podać leki. Mam zamiar odpoczywać cały dzień. Z ręką  skończyło się poradą u medyka. Co prawda nasz rodzinny na zimowych wakacjach ale doradził mi antybiotyk , taki jak przy bolących zębach . Po małżonka przygodach z bolącym zębem sprzed chyba 2 lat, mamy na wszelki wypadek zapas na stanie więc od razu wzięłam a potem się zdrzemnęłam na kanapie przed tv. No i po godzinie jak się obudziłam już nie bolało. Na noc nasmarowałam tym żelem co mi w aptece zapodali , ściągnęłam opaską uciskową i rano było już zdecydowanie lepiej. Zeszła opuchlizna i już prawie nie boli. Myślę , że jutro będzie już normalnie , ale i tak mam wziąć pełna dawkę czyli przez 6 dni.  

W pracy mamy aferę i to jaką ! Na razie nie będę pisać , bo nie wiem co z tego wszystkiego wyniknie .W skrócie to  jedna z naszych klientek ma poważne kłopoty ,sprawa wyszła na inwenturze i jakiejś kontroli z instancji wyższej . Ja papiery mam na wszystkie transakcje i protokół wypożyczenia też , a z tego zrobił się problem. Nie wiem tylko czy kasę odzyskam , bo mieliśmy się rozliczać z nowego budżetu w tym roku, ale stanowisko straciła a nowy czy też nowa może mieć inne pomysły. Specjalnie się tym nie przejęłam, moi tez nie za bardzo. 

Chyba w końcu zima i nas postanowiła odwiedzić , aż - 2 na termometrach .

5 komentarzy:

  1. Najważniejsze, że z palcem lepiej. A reszta, skoro się nie przejmujesz, to i ja nie będę do towarzystwa.😃.
    Faktycznie święto nie święto. U nas jutro ostatni dzień dekoracyjny. Też zacznę wszystko zdejmować. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze wszystko postoi , pewnie do Gromnicznej , Choinka w dobrej kondycji to niech stoi i oko cieszy w tej szarówce zimowej. Buziaki.

      Usuń
  2. Ja już dzisiaj zrobiłam porządek z bożonarodzeniowymi świecidełkami. Po prostu to był mus. Bo gdybym odpuściła w momencie lenistwa, wszystko by stało jeszcze ze dwa tygodnie. A przede mną przecież za kilka dni szykowanie się do szpitala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to jest powód . Łatwiej zimę przetrwać z tymi świecidłami ale jak mus, to mus. 😁

      Usuń
  3. Fuscila@gmail.com

    OdpowiedzUsuń