babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 6 stycznia 2024

6.01.2024 "Na kanapie siedzi leń"

 to ja. Lenię się dziś  od mniej- więcej południa. Odpuściłam wszelką robotę poza wycieczką do matki i wrzuceniem prania do pralki. Potrzebuję tego . Ostatnie tygodnie miałam pracowite i ta boląca ręka na dokładkę. Dało mi to wszystko do wiwatu. No to sobie dziś zrobiłam dzień leniwca . I wcale nie mam poczucia, że marnuję czas. Dziś zamierzam jeszcze pobuszować po forach ogrodniczych i może coś poczytam , ale nie koniecznie. Miłego wieczoru. 

2 komentarze:

  1. " O wypraszam to sobie
    . Jak to ja nic nie robię. A kto siedzi na tapczanie itd.
    Siedź tyle ile Ci potrzeba. Reset. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, reset i to taki konkretny . Dziś zresztą nie lepiej , ale trochę odpoczęłam.

      Usuń