babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

piątek, 4 sierpnia 2023

4.08.2023 Nie mogę się dziś wyrobić

 Do czego się nie zabiorę z wszystkim mam tyły. I nawet nie chodzi o to, że mi robota nie idzie , bo idzie , ale jakoś tak mało harmonijnie . W końcu zrobiłam co do mnie należało , ale z opóźnieniem, Dobrze, że się ten tydzień już właściwie skończył. Zmęczył mnie i tyle. Cieszę się , że jutro wolne. Oczywiście i tak mam co robić ale do biura nie jadę a po obiedzie na pewno wsypiemy się na działkę. Inna sprawa czy da się tam coś zrobić , bo zapowiadają w naszym rejonie deszcze i burze. Ale co tam , jest się gdzie schować i na czym usiąść , kawa i herbata też się znajdzie więc deszcze nam nie straszne. 

Po marketach już oferta szkolna a nawet jesienna , gołym okiem widać , że lato już ma z górki. 

11 komentarzy:

  1. Martwie sie o Ciebie , bo do tej pory wszelka robota "palila Ci sie w reku". Moze czas sie wybrac do lekarza i porobic jakies badania? Ja mam podobnie i lekarz zalecil badanie krwi pod katem anemii. Pozdrawiam i zycze zdrowia Aga T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martw się o siebie, innym daj spokój ze swoim "współczuciem" K.

      Usuń
    2. Jak człowiek czuje, że jego komentarz nie jest na miejscu, to chowa się za anonimowością.

      Usuń
    3. Dziękuję Aga. Myślę i ja o tym , bo i tak muszę zaliczyć doroczne badanie na tarczycę , zwykle w sierpniu już bylam po , ale w tym roku nie składa mi się czasowo. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    4. Anonimowy , nie wstydź się , podpisz nickiem lub imieniem.

      Usuń
  2. Mam podobnie, ostatnio też mam jakiś spowolnione działanie organizmu i coś się poprzestawiało. Kiedyś najlepiej funkcjonowałam wcześnie rano, a obecnie popołudniu. Udanego pobytu na działce, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Pobyt na działce właśnie mi przechodzi koło noska ; rozpadało się , ale nie ma tego złego . Odpoczywam leżąc na kanapie. Miłego weekendu.

      Usuń
  3. Taki pokręcony rok. Nie zawsze wszystko się składa. Dużo wzięłaś na siebie i nie są to miłe rzeczy. Myślę, że kiedy pogoda dopisze ogródek pomoże Ci się pozbierać. Miałam tak. Natura jest dobra na wszystko.
    CCałusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na to życie ogródkowe . Niestety rozpadało się więc chyba dziś mi się nie uda. A rok porąbany, nie tylko pokręcony, Buziaki.

      Usuń
  4. Firma,dom,ogródek,wnuki,matka,różne hobby, organizacja rodzinnych eventow... proszę cię... Zawsze cię podziwiam za te wszystkie siły, ale może czas trochę zwolnić? Katalog zadań na 25 latkę i to nie taką z obecnych czasów. Te są stale zmęczone 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze tak miałam , ciągle mnie gdzieś gnało, ale niestety swoje lata mam i zaczyna to czuć . Gorzej, że zapominam o tym, ze mam zwolnić. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń