babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

czwartek, 3 sierpnia 2023

3.08.2023 Zmęczenie materiału

 Nic tylko bym leżała. Zmęczona jestem . Teraz mi chyba wylazło , jak już adrenalina opadła do zwykłego poziomu. Nic to , po jutrze sobota więc odreaguję na działce. Zakładam ,że nic na przeszkodzie nie stanie, żeby się tam znaleźć i przynajmniej trochę zrobimy . 

Czytam książkę , którą pożyczyła mi wnusia ( dostała ją jako nagrodę za wyniki w nauce)  W.E. Schwab "Niewidzialne życie Addie Larue " . Rzecz z pogranicza fantazy. Wędrówki w czasie i przestrzeni , umowa z "tym do którego nie należy się modlić po zmierzchu" i  o tej , która skazana jest na zapomnienie. Zapowiada się ciekawie ale na razie przeczytałam tylko kilkadziesiąt stron, jak skończę napisze więcej. 

2 komentarze:

  1. To już jesteśmy do leżenia dwie. Dziś nie wyszłam wieczorem. Ogłosiłam strajk. A tym samym i V. został w domu. Trzeba odreagować, bo inaczej się nie da. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V też się przyda takie LB. I tak ma niespożytą energię przy tych swoich dolegliwościach, No to lezymy ! Spokojnego weekendu.

      Usuń