babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 26 kwietnia 2023

26.04.2023 I znów o dzień bliżej do majówki

Odliczam i czekam na wolne dni. W kiepskiej kondycji jestem ostatnio, psychicznie. Zbyt wiele spraw na które nie mam wpływu  mnie przytłacza , no i parę spraw z którymi muszę się mierzyć na co dzień. Przynajmniej pięć dni majówki na pewno pomogą mi odreagować choć po części. 

Rano mieliśmy pod biurem wypadek . Kobieta wypadła autem z podporządkowanej wprost pod inne auto. Jej się raczej nic nie stało poza  szokiem , gość pod koła któremu wpadła wyszedł mocno poobijany. Zabrała go karetka . Święty chyba jednak nie był , najprawdopodobniej jechał bez pasów , bo uderzył głową o kierownicę . Oba auta odjechały na lawetach . Ale się działo ; 3 wozy strażackie, karetka i radiowóz a piętnastka zablokowana na obu pasach. Szybko jednak się uwinęli , akcja trwała jakąś godzinę. 

Trafiło nam się duże zamówienie na serwer . Dawno takiego zakupu żaden klient nie robił. Może się odwraca na lepsze , ale realnie na to patrząc raczej pojedynczy strzał. 

W domu się nie przemęczam ; z braku nowości zanurkowałam w moje przepaściste szafy i wyciągnęłam "Pamiętnik Księgarza". 



4 komentarze:

  1. Prowadząc auto najbardziej boję się właśnie cudzych błędów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też , choć tak w ogóle nie boję się jazdy , ale miałam już kilka sytuacji gdzie nie z mojej winy zaliczyłam stłuczki .

      Usuń
  2. Chyba taki kiepski czas dla naszej psychiki. Dobrze, że nawet pojedynczy wystrzał się odbył. A wypadki niestety są wszędzie. Uważaj na siebie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się , ale to nie zawsze wychodzi jak by się chciało. Buziaki.

      Usuń