babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 25 kwietnia 2023

25.04.2023 Sprawy babusine

 Dzień lepiej się skończył niż zaczął . I to jakiś pozytyw. Nie wiem jak to wszystko ma dalej funkcjonować , oby jesienne wybory przyniosły zmianę ekipy ... 

Podłączyłam matce kuchenkę. Chwile trwało zanim załapała jak ja uruchamiać , ale spodobało jej się . Nie zadzwoniła więc chyba ogarnia. W weekend syn zdemontuje jej butlę gazową i będę miała jeden problem rozwiązany. A butlę zabieram na działkę . Matka jak usłyszała , że na działkę to nawet się ucieszyła. Stale coś wynosiła na działkę jak jeszcze na nią chodziła. Jak już przejęliśmy na dobre to uprzątnięcie tego co tam nazbierała  zajęło nam cały jeden sezon. 

Moje posadzone w domu roślinki już kiełkują ; dynia, cukinie i pysznogłówka. Jeszcze z dzień dwa i będą wypuszczać listki. 

Schowałam resztę dekoracji świątecznych, zostały tylko mini-budki dla ptaszków. Na razie wciąż aktualne, bo przecież wiosna w rozkwicie. 

2 komentarze:

  1. Czyli też spokojnie. Chwili trwają. Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby trwały i trwały. Mam serdecznie dosyć tego chaosu. Buziaki!

      Usuń