babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 19 kwietnia 2023

19.04.2023 Parę spraw babusinych

 jak co wieczór, choć po prawdzie to za wiele się nie dzieje. Zimno dziś niemożliwie, chyba ze 3 stopnie, były i deszcz na dokładkę . Deszcz potrzebny , nie powiem że nie . Tym razem nam podwórka nie podmyło. W domu zajęłam się prasowaniem i składaniem prania . Mam to z głowy na dziś. Do reszty wczorajszej zupy dorobiłam placuszki z serka wiejskiego według filmiku , który mężuś w internetach znalazł. Śmiesznie proste i właściwie bez przepisu jako takiego; tylko serek , mąka sól i posiekane oliwki ( my nie przepadamy więc użyłam  suszonych pomidorów) i tyle. wszystko wymieszać na dość kleiste ciasto , uformować placuszki na papierze do pieczenia ułożonym na kratce . Ja piekłam w 200 stopniach przez pół godziny . Nie podają w filmiku jak długo i w jakiej temperaturze. Taki przepis "na oko" ale wyszło całkiem smacznie i sycąco. Tak poza tym szykuje się do sezonu ogródkowego. Zamówiłam wczoraj płotek na obrzeże do grządki z ziołami i dziś już przyszła paczka . W sobotę poszalejemy ; mężuś z piłą mechaniczną , a ja z nasionami a potem z taczką i ziemią . Mam w planach założyć łączkę za domkiem . Od czegoś trzeba zacząć.  Zadzwonili z firmy gdzie zamówiliśmy zasobnik na szambo. Już jest do odbioru. Pośpiechu nie ma , umówiliśmy się , że odbierzemy po majowym weekendzie. Będzie się działo. A na razie spryskuję wodą co kilka godzin moje zasiane wczoraj roślinki.  

4 komentarze:

  1. Będzie się działo. A temperatura ma być wiosenna bo prognozy głoszą powrót ciepła. Czego sobie i Wam życzę. Inaczej się żyje w temperaturze 20 stopni. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie już może być cieplejsza pogoda , te grube ciuchy zdecydowanie powinny iśc w odstawkę . Szykujemy się na działkę w weekend. Buziaki.

      Usuń

  2. Doczekaliśmy się wreszcie słonka . Będzie się działo na działeczce , no i dobrze , trochę relaksu połączonego z wysiłkiem fizycznym się Wam należy . To sama przyjemność . Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ja nawet to lubię , ruch na świeżym powietrzu dobrze mi robi.

      Usuń