babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 7 marca 2023

7.03.2023 O krok dalej

 Byłam na rozmowie z lekarzem matki. Doradził mi dwie rzeczy , po pierwsze udać się do opieki społecznej po dokumentację na grupę inwalidzką ; opinie napisze mi bez problemu , a potem złożyć wniosek o ustalenie grupy i jak dostaniemy decyzję to mogę się starać o opiekę pielęgniarską dedykowaną dla starszej osoby i po drugie objęcie matki  opieką psychiatry i to jak najszybciej , zanim objawy zaczną się nasilać . Polecił mi jedną, dobrą przychodnię gdzie można się udać. Ok, pozostaje mi wymyślić sposób, żeby matkę tam zaprowadzić, co może się okazać większym wyczynem. Coś wymyślę ... Na razie uknułam plan jak jej posprzątać w mieszkaniu ,ale muszę wtajemniczyć kuzynkę. Wymyśliłam ,że poproszę , żeby po nią przyjechała i zawiozła do siostry - jedynej , z którą jeszcze czasem rozmawia i się nie pokłóciła do końca , tak na jakieś pół dnia . Nawet jej kasę za paliwo  oddam , bo to kawałek jest.  A jak ją zabierze to ja wpadnę i robię porządek pod matki nieobecność. 

A z innych tematów , to pracuś się jednak rozchorował. Nas na razie nic nie rusza . Nie kazałam mu przyjeżdżać tylko się kurować. Pożytku z niego i tak by nie było , a jedynie wirusy by roznosił. Niech lepiej zdrowieje w domu. 

A nasza rzeczywistość jak zwykle skrzeczy , chociaż nie , to za grzeczne określenie , już raczej skowycze. Ale nie wiem czy mam ochotę komentować  tu i teraz . Może za trochę , jak to wszystko przemyślę . 

Wnusia zwiedza Londyn.

4 komentarze:

  1. No, nareszcie światełko w tunelu! Oby się udało wszystko!
    A Wnusi dużo wrażeń życzę! Moja, gdy była ze Swymi Rodzicami kilka lat temu, wróciła zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zakładam , że się uda , ale czas pokaże. Dziękuję w imieniu wnusi; atrakcji w planie wycieczki mieli całkiem sporo więc pewnie wróci zadowolona.

      Usuń
  2. To juz coś. Ta opieka psychiatryczna ważna. A Wnusia wróci pełna zachwytu z wojaży w wielki świat. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Medyk też tak twierdzi, że to ważne. Tylko jak to załatwić . Na dziś dzień nie mam pomysłu , muszę dobrze przemyśleć sprawę.

      Usuń