babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 6 marca 2023

6.03.2023 Sprawy babusine

 Wnusia pojechała w szeroki świat . Niech korzysta póki jest jeszcze taka możliwość, bo czy nadal będzie to nie wiadomo.  W powietrzu latają jakieś wirusy , dopadło pracusia i kilku znajomków. Zakładam ,że się uchowamy. Śniegiem sypnęło i to konkretnie , aż podwórko biurowe trzeba było odśnieżać . Uczniowie mnie w tym wyręczyli. Od dziś są na miesięcznych praktykach. Fajna ekipa, byli już u nas w ubiegłym roku. Pewnie i tym razem się dobrze spiszą i kłopotów nie będzie.  Śnieg po południu stopniał , ale pod wieczór zaczęło to błocko zamarzać. A tymczasem do wiosny już tylko 15 dni. 

Tak poza tym za wiele się nie działo. Dziś skończyłam kolejne krople . Od jutra już mam do podawania tylko raz dziennie przez tydzień i koniec kuracji na matki oko. Widzi dobrze po tym zabiegu . Ostatnio nawet czytała jakieś dokumenty bez lupy. To dobrze. Jutro idę na rozmowę z jej lekarzem rodzinnym . Ciekawe co mi powie. 


2 komentarze:

  1. Też jestem ciekawa czy coś doradzi. A że sypnęło na koniec śniegiem.. Tak na pożegnanie. A Wnusia wkroczyla w nowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię przednówka jednak , wolę jak jest konkretnie , albo porządna zima albo porządna wiosna

      Usuń