babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 8 marca 2023

8.03.2023 Nie poważam tego święta

 ale nie świętować nie mogę . Nawet uczniowie złożyli nam życzenia i podarowali pudełko czekoladek. Oczywiście synowie, mąż i nawet klient z pudełkiem pączków na rozmowę przyjechał. Za to mam bukiet tulipanów i drugi różyczek w domu a żywe kwiatki to ja lubię . Na kawę popołudniowa młodzież się wsypała no i wyszło, że i tak świętujemy. 

Tak poza tym to w kraju potężna zadyma z różnych powodów, ale nie chce mi się na razie o tym pisać. Pewnych spraw nie ogarniam po prostu i jak dokładnie nie przemyślę , to nie ogarnę . 

Przyszło moje oświetlenie ogrodowe , takie przenośne lampki solarne . Niby nic , ale są w kształcie konewek . Będzie pięknie. 

5 komentarzy:

  1. Nasz sołtys zorganizował w super restauracji wieczór babski. Były tańce, występy i śpiewy ukraińskie. Do tego pycha ciasto, kawka i winko.
    No i teraz mnie nogi bolą!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, cała Ty - energia aż kipi, ale Kochana uważaj na tę świeżo wyleczoną nogę . Buziaki.

      Usuń
  2. Lampki konewki..
    No super. A świętowania nigdy dość. Ja nie świętowałam, ale wspominałam. Z sentymentem. Całusy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam , ja kojarzę z rajstop , które nam zoz zapodawał i premią 5% co rownało sie wtedy parze rajstop i paczce kawy. Buziaki.

      Usuń
  3. Chętnie zobaczyłabym to oświetlenie.:))

    OdpowiedzUsuń