babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

wtorek, 7 lutego 2023

7.02.2023 Załatwione

 Oko matce  naprawili. Więcej było siedzenia w poczekalni i zakraplania oczu niż samego zabiegu . Trwało może z 15 minut i drugie tyle należało odczekać po zabiegu . Jutro zdjęcie opatrunku i recepta na krople , za dwa tygodnie dobieranie okularów. Co się nawkurzałam to moje . Matka awanturowała sie od samego rana a w poczekalni marudziła jak trzylatek , że tyle trzeba czekać i po co ona tu siedzi i tak w kółko. Ale jest , zrobione . Jeden problem z głowy . Teraz będę przez jakiś czas pilnować zakraplania . Zobaczymy jakie będą efekty. Mam nadzieję , że się poprawi. Co z drugim okiem na razie nie wiadomo. Najpierw musi się wygoić to jedno. 

Co więcej ? Ano nasza śliczna wnusia nam dorosła. Dziś wypadł jej ten pierwszy raz . Mamy młodą kobietkę w domu zamiast słodkiego dziewczątka. Wierzyć się nie chce , ale musiał nadejść ten czas i właśnie nadszedł.  Czas biegnie . 

Zaczęłam czytać kupione wczoraj książki.  Wszystkie zapowiadają się ciekawie ,ale zaintrygowała mnie ta o wielkopolskim miasteczku. I jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się , że chodzi o Gostyń , a książka jest oparta o znalezione w czasie remontu ratusza listy. I wpadłam - 8 dni z życia miasteczka zapowiada się bardzo ciekawie. A zdziwiłam się , bo Gostyń jest dziś miastem powiatowym i liczy niecałe 20 tysięcy mieszkańców ( mniejszy nieco od mojego miasta ) ale przecież książka dotyczy roku 1811 , mogło to więc być miasteczko, podobnie jak i moje , które w tamtym czasie liczyło około 2tysięcy . Zatem nurkuję pomiędzy zadrukowane kartki aby zgłębić tajemnicę 8 wrześniowych dni anno 1811. 

2 komentarze:

  1. Wnusia gratuluję wejścia w dorosłość. A co do zaćmy, to ja byłam w klinice w Polsce dwa dni przed 15 laty. A teraz na jednym oku miałam usuwana kataraktę wtórną. Już z marszu. Takie czyszczenie. Drugą soczewka w porządku. V. Też wyszedł po zabiegu zaraz. Okulistyka poszła do przodu. Najważniejsze, że masz jeden problem z głowy. A ulubione tematycznie książki, to radość.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu wnusi . Jutro wybieramy się na babskie zakupy. Same . Słyszalam ,że w niektórych przypadkach trzeba zrobić poprawki po zaćmie, ale to robią u nas laserowo . Zobaczymy . Efekty już są mimo jeszcze nie zaleczonej ranki po usuwaniu .

      Usuń