babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

środa, 8 lutego 2023

8.02.2023 Dobrze, że ten dzień się kończy

 O całej awanturze z matką nawet nie chce mi się wspominać. Na kontrolę oka zaciągnęłam ją niemal siłą. Po powrocie z tej złości na mnie schowała mi okulary , na szczęście te bez których mogę funkcjonować; do jazdy samochodem i chodzenia .Już myślałam ,że zgubiłam . Małżonek nawet objechał przychodnię i apteke , gdzie kupowałam jej te krople. Potem latałam cały dzień zakraplać jej oczy . Dużo tego ale w miarę rozsądnie rozłożone. Okulary znalazły sie po południu , przypadkiem . Schowała je pod kocem leżącym na kanapie, a że się zsunął to okulary dojrzałam . No i jeszcze parę przypadłości ... Dawno mnie tak nie wkurzyła jak dziś .  Zadziwiająco szybko jej się to oko goi. Po trzech  dawkach nie miała już zaczerwienienia i tylko lekko opuchniętą powiekę a wieczorem kiedy pojechałam z ostatnią na dziś dawką i zabezpieczyć jej to oko na noc stwierdziła , że widzi i to lepiej niż drugim okiem  i nie musi zakładać okularów.  Pewnie i tak będzie musiała je nosić , ale jej odpowiednie dobiorą. 

Tak poza tym , jutro wybieram się z moją wnusią na babskie zakupy .Obiecałam jej buciki do wizytowej kreacji ( sobie zamierzam kupić takie same , oglądałyśmy w internecie)  na zabawę z okazji zakończenia ósmych klas. A to już niedługo. Za miesiąc będzie składać papiery do szkoły średniej . Jak ? Kiedy ? Przecież to nasza  maleńka słodka wnusia... 

Mroczne wydarzenia w wielkopolskim miasteczku anno 1811 wciągają coraz bardziej i chyba przeczytam ją drugi raz jak tylko skończę . Niby to kryminał ale zmusza do myślenia . 

2 komentarze:

  1. Podziwiam! Twoja cierpliwość do Rodzicielki jest niesamowita! A przecież w dalszej perspektywie lepiej nie będzie. Mocno wspieram! Jasne momenty na szczęście też są. Zakupy z Wnuczką - sama radość!
    Serdeczności ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam cierpliwości , staram się , ale czasem się nie da. Ale wiesz jak to jest; nikt inny się tym nie zajmie. Zakupy z wnusią udane.

      Usuń