babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 6 lutego 2023

6.02.2023 Nowy tydzień

 zaczął się tak sobie. Zajrzałam po drodze do pracy do naszego mechanika w sprawie klamki od auta ale stwierdził, że nic się nie stało i to tylko z powodu zamarznięcia i najlepiej rozgrzać suszarką .???? Pewnie wie co mówi , mechanik w końcu . Nie miałam jednak czasu się w to bawić i na pewno jutro i pojutrze też mieć nie będę. Jutro na 13.00 zawożę matkę na zabieg. Mam nadzieję , że w panikę nie wpadnie i nic nie wywinie w ostatniej chwili, co jednak takie pewne nie jest jak ją znam. Na razie grzecznie pozwala zakraplać sobie oczy i dzwoni po parę razy dziennie , o której ja właściwie po nią przyjadę do tego lekarza.  Cierpliwie tłumaczę, że we wtorek. No i oczywiście nadal tv. Czyli standard ja na ostatnie dni. Nie da się ukryć , jest to jednak męczące. 

Tak poza tym , dostałam informację, że książki mam do odbioru . Wpadnę do empiku jak będę wracać od matki , mam po drodze. Już nie mogę się doczekać . 

2 komentarze: