babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 9 stycznia 2023

9.01.2023 Pracowicie majstruję

 pudełka na aukcję WOŚP. Dwa mam już prawie gotowe. Nawet nie źle wyszły . Jeszcze dwa mam w planach. Mam tylko dylemat czy wystawić jako komplet pot tytułem " cztery pory roku" czy też każde osobno. Do końca tygodnia mam czas , żeby zdecydować . Zlikwidowałam dekorację z klatki schodowej. Myszce , którą dołożył ktoś z sąsiadów podłożyłam wielkiego cukierka i posadziłam pod ścianą . Niech czeka aż ją właściciel odbierze. Choinka na razie jest wciąż świeża więc jeszcze z 2 tygodnie będziemy się nią cieszyć . Na razie nie likwidujemy. Zresztą lubimy mieć w domu choinkę . 

Zamierzam dziś zamówić nasiona warzyw i ziółek do mojego ogródka . Wcześnie , ale już nie mogę się doczekać powrotu na działkę. Roboty czeka nas mnóstwo , począwszy od przycięcia drzew i to już w lutym lub na początku marca po wykończenie domku.

W pracy normalnie, jutro chyba ostatecznie zamkniemy rok miniony a nowy zaczął się już kilka dni temu. Dotarłam w końcu na pocztę . Jakoś mało korespondencji ostatnio. Wszystko idzie meilowo ale skrytkę zostawiłam . Jeśli ją oddam to już nie dostaniemy gdyby była potrzebna w przyszłości a mamy ją od 34 lat. 

Za oknem wcale nie zimowo ; już raczej listopadowo i nic nie zapowiada zimy w tym roku. 

2 komentarze:

  1. To teraz na bieżąco. Jak lubicie choinkę w domu niech stoi. U mnie w Polsce też stała do Gromnicznej. Tutaj od 8 grudnia do Trzech Króli. I dość, bo Italia zakończyła okres świąteczny .
    Pudełka z pewnością prześliczne, ale pochwal się. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwalę oczywiście . Dwa już kończę , własnie pomalowałam lakierem w środku. Jutro jak dobrze wyschną pomaluje z zewnątrz i zabieram się za kolejne dwa.

      Usuń